Gå til innhold

førerkort beslag nommer 3 og uskyldig hva burde jeg gjøre

Ranger emnet


stan2

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra :)

Snuten kan være sleipe jævler!

har ikke lest gjennom alle innleggene her nå, men for dere som disser hvordan han skriver, HAR DERE TENKT PÅ DYSLEKSI e.l??????

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driter vel i om det kommer et barn i veien for deg også når du ligger i 50 i 30 sona. Bruk det lille du har fått tildelt av vett, og skjønn at du ikke er overmenneske bak rattet.

Det som også går igjen her på forumet, er at de som kjører for fort automatisk tror at alle andre gjør det. Det er faktisk endel av oss i trafikken som overholder reglene, og nei... jeg sier ikke at vi ikke gjør feil, men vi gjør det ikke med overlegg.

Noen som vil 'flame' meg eller 'ta' meg for dette, så lykke til.

For å si det som endel av dere umodne unger her: 'Det driter jeg i'.

:fingers:

 

i denne tråden er det utvilsomt DU som er drittungen her, voks opp og kom deg ut av den gryta med innavl du lever i!

 

50 i 30-sona er ingenting, man kan lett legge på 20km på de fleste fartsgrensene og det ville vært like trygt, men pga sjåfører som er elendig og ikke har noe som helst interesse for det å kjøre bil, så går det slik, for ikke å snakke om folk som sovner bak rattet osv..

 

i Stor Britannia var det kun 4% av ulykkene på "country roadsa" som var knyttet til fart. Hvor mye er det her? en god del mer..

 

Hvis du påstår at 50 er fort i 30-sona, så anbefaler jeg deg å levere inn førerkortet, ellers så kan du risikere å få hjerteinnfarkt når du passerer 100km på motorveien.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Snuten kan være sleipe jævler!

har ikke lest gjennom alle innleggene her nå, men for dere som disser hvordan han skriver, HAR DERE TENKT PÅ DYSLEKSI e.l??????

 

takker håper jeg får beholde det avhør i morgen legge meg flat jeg og si det som det er har ikke gjort noe galt så;)

 

godt og være på veien igjen ;)

 

dem er noe sleipinger ser u desvere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

fikk bot i posten i dag er saken henlakt da eller hva skjer men 4000 i bot pga noe jeg ikke gjorde snuten er faen meg noe drit vil jeg si!!!!!!!

 

Men må vel betale den eller ta en tur i fengsel da sikert:(

 

kosta meg 8000 lapper til sammen for og beholde lappen da muligens men er jo ikke sikert enda da sikert??

Endret av stan2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den grønne Jetta'n på Obs heromdagen, og det gikk så pent så.

 

Men, å si att Politiet i Ringsaker er no fælinger når det gjelder bilkjøring/førerkortbeslag er vel å ta noe vel hardt i vel!?

Har hatt førerkort i 10 år, aldri mistet den. Har blitt stoppet flere ganger og fått masse kjeft, men taktikken med å legge seg flat og å være en veldig angrende synder har fungert hver gang.

Er bare folk de også, og de har jo tross alt vært med på å dra igang Ringsaker-prosjektet. Ikke mange politidistrikter som arrangerer grisekjøring på den lokale glattkjøringsbana + sponser en dag på Vålerbana på de som klarer seg gjennom en gitt periode uten bøter/prikker?

 

Kjenner MANGE "aktive" billister i Ringsaker, men veldig få av dem som har vært førerkortløs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har garantert gjort ulovligheter med bil som du ikke har blitt tatt for, så du får bare ta det hele som en lærepenge. Og, gjør ett forsøk på å kjør som folk, så skal du se du beholder lappen du som alle oss andre..

 

Var fargen jeg kjente den igjen på..

Ikke no orginal-farge det der, eller? Skilte seg greit ut på Obs i forhold til de 10.000 sølvgrå bilene der ja.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå tenker jeg dere sitter med fingern trøkt langt opp i rasstappen og lurer på hva faen dere skal si..? Fikk igjen førerkortet han gitt, hadde han fått om han hadde gjort noe galt? neh, trukke det gitt.!

så til dere idioter som mobber folk som er ord blinde eller har dysleksi osv, hva faen tenker dere med? altså, det er noe vedkommende ikke kan en dritt for og oppføre seg på den måten er rett og slett bedritent!

og for alle dere som føler dere støtt, har ikke nevnt ett eneste brukernavn, og det er ytringsfrihet i norge! så skjerp dere a, oppfør dere!

God natt!

Les signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg dere sitter med fingern trøkt langt opp i rasstappen og lurer på hva faen dere skal si..? Fikk igjen førerkortet han gitt, hadde han fått om han hadde gjort noe galt? neh, trukke det gitt.!

så til dere idioter som mobber folk som er ord blinde eller har dysleksi osv, hva faen tenker dere med? altså, det er noe vedkommende ikke kan en dritt for og oppføre seg på den måten er rett og slett bedritent!

og for alle dere som føler dere støtt, har ikke nevnt ett eneste brukernavn, og det er ytringsfrihet i norge! så skjerp dere a, oppfør dere!

God natt!

 

er helt enig med deg der ja bli voksne ... takk til dem som har støttet meg værtfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg dere sitter med fingern trøkt langt opp i rasstappen og lurer på hva faen dere skal si..? Fikk igjen førerkortet han gitt, hadde han fått om han hadde gjort noe galt? neh, trukke det gitt

 

Rart han ble funnet skyldig og fikk et forelegg på 4000kr da? Vi sitter kanskje med fingern langt oppi rasstappen, men det er vel bedre enn å trøkke hele huet oppi, slik du tydeligvis har gjort? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart han ble funnet skyldig og fikk et forelegg på 4000kr da? Vi sitter kanskje med fingern langt oppi rasstappen, men det er vel bedre enn å trøkke hele huet oppi, slik du tydeligvis har gjort? ;)

 

 

 

si det en timg purkenn borti her er helt vile jeg og noen kompiser sto stille på shell i moelv purken glaner stykt etter oss og passer virkelig på at vi modølinga ikke gjør noe galt dem er helt på tryne det mener jeg prøvde og prata med jyrist men han var en onklig idiot han også vi har sett og sto på det han da sa jeg det her gider jeg ikke har til og med min far som vet jeg ikke har fåt gjort det pga håndbreket var dårlig men mange av dere har støttet meg lite gran det hjelper driter en lang masj i de andre som slenger drit obs glemt punktum til info:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår