Gå til innhold

New baby!

Ranger emnet


Ingrid

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Senshi. Ja, det er samme farge som din, synes den er den fineste(utenom electric blue da selvfølgelig).

 

Works emblemet fulgte med, men den er dessverre ikke JCW-tuna. Har vurdert å gjøre det, men tror det blir litt dyrt. Blir vel heller å bestille diverse deler fra lohen osv, for å få litt mere krefter:D

 

Skal nok ta av worksemblemet, men har ikke kommet så langt enda- vurderte også å bytte tilbake til originalgrill, iom at jeg ikke har hele aerokitet(vil gjerne ha det hvis jeg skal ha grillen), men i følge gamle eier er nok det lettere sagt enn gjort. Vi får se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har hatt bilen inne til en sjekk på bavaria nå, var noe småplukk jeg lurte på. Syntes det kom en litt rar lyd fra motoren og eksosen, men dette var visst normal i følge bavaria. Fjernkontrollen på nøkkelen har sluttet å fungele og spyledysene fungerer ikke. Er det noen flere som har hatt problemer med dette? På den andre minien min sluttet også fjernkontrollen på nøkkelen å slutte en gang, så det må være en kjent feil.

 

Jeg mener da at spyledysene og nøkkelen burde gå på bruktbilsgaranti, burde det ikke det(er under 3 mnd siden den ble kjøpt der)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Var en tur i Sandefjord her for en stund siden, og på vei hjem knakk ene fjera bak, noe som resulterte i høy mini igjen:

06ffc2ff.jpg

Endelig fikk jeg meg KW v. 2, og ble svært fornøyd med resultatet:

5c1270d0.jpg

 

Har også fått på hvite striper. Skal få tatt noen bedre bilder en dag det er litt fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte fra senk.no (norsk bildelsenter), tar vanligvis en uke å få derfra, men pga påske osv ble det vel 2-3 uker :) KW er kjempebra! Er veldig fornøyd! Har hatt det et par år på den andre bilen. Rustfritt osv osv.

 

Har aldri bestilt noe fra lohen, men har sendt et par mail med de, og de er veldig greie å ha med og gjøre, så jeg kommer til å bestille noe derfra når pengene strekker til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår