Gå til innhold

Scorpio Kay Min Ford Scorpio

Ranger emnet


Scorpio Kay

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei kan bli et morro prosjekt det der. hadde en scorpio jeg og gode biler sidelengs jeg satte inn en is turbo motor. og parkerte den fint i en fjellvegg etter en uke. jobb og kom med update.

 

Ja skal komme med update snart,men er ikke lett å komme med update når bilen står nedsnød:X. Er på utikk etter garsje for bilen,så jeg håper på å få inn bilen i garasje når snøen er borte:partyon:

Ford Scorpio 2.9 Efi

Ford Scorpio 2.0 Doch

Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil

Scorpio Forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Yess, kombi, med facelift/sedan-baklykter om de passer.

Har hatt 2 stykker, først en `88 2.4i GL med AC, el-vinduer, el-luke, automat, kjørecomp etc, og en 2.9-motor, så en `87 2.8i Ghia 4x4 stappa med utstyr, men dessverre råtten.

Fikk ikke skikk på den, en topppakning røyk og solgte den igjen.

 

Begge to helt utrolige til å komme seg fram, og deiligherjebil den første...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar: Tror vel egentlig ikke at slike baklykter passer :S, er noe med innmaten osv som er annerledes.

 

Kay: Må få deg bedre kamera! Er jo like dårlig som det gamle mitt:S Takler ikke dagslys så bra.

 

Vi får ta noen skikkelige bilder av bilen din en dag! Nyvaska i finvær! Med skikkelig kamera!

 

BTW Faktisk så likte jeg bedre den ene reservefelgen der bak, enn de orginale hehe.

Endret av Jan Einar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man får plass til facelift lyktene (de sotete sant?). Hadde slike originale slik du har nå, men kappet vekk noe metall også vips passet de. Kontaktene er forskjellig så du får lage deg ny kontakt, eller lodde. Ang cossie motor, tviler på at BT vil godkjenne det!

 

Ok takk :D

 

Men hvis jeg skal bytte til cossie motor så må jeg bytte bremser å alt det der så får se hva jeg får til, da blir den godkjennt hos BT:D

Ford Scorpio 2.9 Efi

Ford Scorpio 2.0 Doch

Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil

Scorpio Forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår