Gå til innhold

Luftmassemåler går i stykker hele tiden

Ranger emnet


garderk

Anbefalte innlegg

"grillene" på måleren er på plass?

Er det skiftet ladehjul på bilen, eller andre modifikasjoner.

Kan se for meg at du får ett lite tilbakeslag i det bilen girer som den ikke tåler, er det montert orginal/OE-del?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"grillene" på måleren er på plass?

Er det skiftet ladehjul på bilen, eller andre modifikasjoner.

Kan se for meg at du får ett lite tilbakeslag i det bilen girer som den ikke tåler, er det montert orginal/OE-del?

 

det er montert orginal luftmassemåler til 5500kr har skiftet 3 stykker nå

Eneste modifikasjonen som har blitt gjort er et pipecross luftfilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, er det varmetråden som brenner av eller?

Kan det være en feil i styreenhet eller ledningsnett som kjører for mye strøm på denne ved pådrag, evt. dårlig kontakt i kobling til tempsensor i LMM?

Bare tankemyldring dette altså.

Stjerneservice tror jeg har de en god del billigere, bare tenkte om det var montert noe uorginalt vræl som ikke var godt nok for kompressormotoren...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, er det varmetråden som brenner av eller?

Kan det være en feil i styreenhet eller ledningsnett som kjører for mye strøm på denne ved pådrag, evt. dårlig kontakt i kobling til tempsensor i LMM?

Bare tankemyldring dette altså.

Stjerneservice tror jeg har de en god del billigere, bare tenkte om det var montert noe uorginalt vræl som ikke var godt nok for kompressormotoren...

 

Hva mener dere om pipecross luftfiltere kan dette ha noe å bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår