Gå til innhold

Noen som kan reparere glassfiber-deler i Harstad?

Ranger emnet


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Kjør til rødskjær.. Der nede på båtbyggeriet fikser dem slik...

 

Hvis du kjenner Audi-marius her i byen, kan du ta kontakt med han, da han har jobba/jobber der.. :)

 

Vet om noen som har fått fiksa fangeren sin der nede, så er visst fullt mulig.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist jeg kan ha fangeren en uke eller så kan jeg alltid klappe den sammen igjen. God erfaring med glassfiber og burde være muligheter for at jeg kan returnere den ferdig grunnet og også muligens lakkert.

 

Send meg en pm du :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør til rødskjær.. Der nede på båtbyggeriet fikser dem slik...

 

Hvis du kjenner Audi-marius her i byen, kan du ta kontakt med han, da han har jobba/jobber der.. :)

 

Vet om noen som har fått fiksa fangeren sin der nede, så er visst fullt mulig.

 

Takk for tipset, har hørt om en kar i 40-årene som jobber der som vist nok skal være best i området når det gjelder glassfiber-arbeid:) Tar eventuelt kontakt med han dersom det blir aktuelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist jeg kan ha fangeren en uke eller så kan jeg alltid klappe den sammen igjen. God erfaring med glassfiber og burde være muligheter for at jeg kan returnere den ferdig grunnet og også muligens lakkert.

 

Send meg en pm du :)

 

Spoileren kan du få ha til våren dersom du trenger det, det er ikke noe stress sånn sett ;)

Spoileren er hel (i en del uten sprekker) etter å ha vært forsøkt reparert av en kar, men den ser ikke pen ut. Den trenger mye pussing og trolig mer støping. Har ikke så mye erfaring på dette området, så det må vel vurderes av en kyndig person.. Mulig det er lettere å bruke den som en mal og heller bare støpe en ny dersom det lar seg gjøre.

 

Kan eventuelt vise den i Harstad, så får du vurdere om det er håp for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår