Gå til innhold

skal lakke bilen.. må jeg sende inn søknad til vegvesenet ??

Ranger emnet


volvopowah

Anbefalte innlegg

Om de så bryr seg, er det fordi du har en ellers perfekt og strøken bil, og at du er en sjåfør i samme stil. Ikke det verste du kan gjøre akkurat.

Endret av Terjeth
skirvleeif

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Nissan Primera som var lakkert svart, men originalfargen var hvit, og det stod i vognkortet. Etter at jeg solgte bilen ble jeg oppringt fra politiet som hadde hatt kontroll, der de spurte meg om bilen var blitt stjålet siden den originalt var hvit.

 

Men hvor stor sjansen er for at det blir problemer er liten. :p

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke søke om det, men idèelt sett skulle det nok blitt registrert.

Men så ukonsekvente de er så er det ikke noe å bry seg med.

Har en del biler rundt her som har samme farge, i vognkorta står det vel alt fra brun, lilla, fiolett og rød, fargen er mercedes 481 Bornitt/Blackberry metallic.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke søke om det, men idèelt sett skulle det nok blitt registrert.

Men så ukonsekvente de er så er det ikke noe å bry seg med.

Har en del biler rundt her som har samme farge, i vognkorta står det vel alt fra brun, lilla, fiolett og rød, fargen er mercedes 481 Bornitt/Blackberry metallic.

 

på vegvesen.no så ligger fargeoversikt samt tec-doc nummer på alle fargenyanser og hva som er det den skal stå som i vognkorte.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er plukket ned og fargebyttet fra originalt sølvgrå til juice green pearl metallic. Så i vognkort står fargen "grå". Har ikke skapt problemer dette..:ford:

 

Ellers er bilen vesentlig ombygd, og endringer i vognkort på motorvolum, motoreffekt, standard dekk og felg dim. osv er omgjort. Men fargen "grå" er merkelig nok ikke omgjort i vognkort. Nesten litt rart...

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår