Gå til innhold

Pris på solfilm!

Ranger emnet


Rofstad

Anbefalte innlegg

Hei =)

 

Har fått tilbud på solfilm til min VW Passat stv (98) på 3999kr for soting fram til B-stolpe. Kunne også få lovlig soting (40%) til A-stolpe, men dette kostet 1600kr ekstra.

 

Hva synes dere om prisen? Hvilken % på filmen burde jeg velge?

Bilen er mørkegrønn med lyst interriør.

Har både sorte bak- og fram lykter samt sorte/chrome felger så jeg ønsker at bilen har en ganske mørk helhet.

 

Bare å komme med innspill. Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vell ikke sote lovlig frem til A-stolpen? Bilen må ha vært levert med orginalt sotet ruter forran visst det skal være godkjent etter det jeg har hørt..

 

Har hørt på soting av ruter her i Stvgr området, ligger da mellom 5-5500kr for å sote frem til A-stolpen..

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som driver verkstede og gav meg prisen sa de kunne levere lovlig soting fram til A-stolpe.

 

Bor litt langt unna ja =/

 

e det i fauske du skal sote rutene? syns prisen var rimelig.. hvis du soter hos de, må du fortelle hvordan reultatet ble, er jo ikke langt å kjøre til fauske:)

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e det i fauske du skal sote rutene? syns prisen var rimelig.. hvis du soter hos de, må du fortelle hvordan reultatet ble, er jo ikke langt å kjøre til fauske:)

Fikk tilbud av Bodø Bilpleie. Siste dag i hver måned kommer det folk til de fra SWG Norge for å sote ruter. De har kampanje på 3999 ut året. Kommer kanskje til å bruke de. Vet ikke om jeg orker å vente til den 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår