Gå til innhold

Navn på russebil???

Ranger emnet


Partyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mr. Aerodeck

Pappa betaler er jo litt bra. Skal du herpe den bilen den 18. mai SKAL jeg være med partyman, hvis ikke så KLIKKER jeg. Da skal vi filme at jeg børner på taket på bilen med trialsykkelen min. :D

 

Det skal nok ikke herpes! Skal fikses opp, lakkes og på veien igjen. Jeg har hatt bilen idag og har vært og sjekka den litt. Faen ikke en liten rustflekk engang under bilen. Nesten irriterende lite rust på den...

 

Vondt at denne skal gå som russebil, men hvis alt går etter planen blir den fin igjen.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

 

Det skal nok ikke herpes! Skal fikses opp, lakkes og på veien igjen. Jeg har hatt bilen idag og har vært og sjekka den litt.

 

Hvorfor kunne du ikke bare ha kjøpt den ut FØR de ramponerte den? Blir mye mas og arbeid for å få den like fin igjen som den var ( om det egentlig er mulig ), og kommer sikkert til å koste mer enn det smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Hvorfor kunne du ikke bare ha kjøpt den ut FØR de ramponerte den? Blir mye mas og arbeid for å få den like fin igjen som den var ( om det egentlig er mulig ), og kommer sikkert til å koste mer enn det smaker...

 

Fordi Martin er et rasshøl som ikke ville ha en annen bil. Han har blitt fått tilbud om caraveller og greier, men han skal på død og liv bruke audi'n. Skal prøve så godt det går å passe på den siden jeg er sjåfør.

 

Dersom den ikke blir bulka og herja så er det ikke så stress å fikse den opp da så den blir i OK stand. Lakken var langt fra pen uansett, så litt maling har ikke så mye å si.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by ha|||on

Hva skjedde med bilen? *Nysgjerrig*

 

Vi var jo på Skiphelle, og da var bilen blitt både rød og blå... :(

 

Men uansett - thumpsup for russetida!

 

Bilen gikk desverre på høggern etter russetiden. Noen av delene havnet hos meg *kaste et blikk på speedometer og krom dørhåndtak på hylla* og resten havnet hos Polardego her på forumet. Godt noe ble reddet...

 

Får bruke en litt bedre egnet bil til neste år ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen klassikere:

-Costa Plenty

-Ingenting

-Rentawreck

-Kamasutra

-Mor di

-FBI (female body inspectors)

-Wonderwagon

-Frank

-Knightriders

-Il tempo gigante

-Il dildo gigante

 

Den bilen var altfor pen til å bli brukt som russebil!!

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

 

Bilen gikk desverre på høggern etter russetiden. Noen av delene havnet hos meg *kaste et blikk på speedometer og krom dørhåndtak på hylla* og resten havnet hos Polardego her på forumet. Godt noe ble reddet...

 

Får bruke en litt bedre egnet bil til neste år ;)

 

Russ til neste år óg? :D Snylteruss eller "4-real"?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Russ til neste år óg? :D Snylteruss eller "4-real"?

 

Har vært "russ" i 2 år så det er teit å gi seg nå ;)

 

Neida... Får vel si meg fornøyd nå, selv om det var veldig mye morsommere andre året når man vet hva man legger ut på.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

 

Hvis russetreffene de skal på er noe lignende Lillehammer i fjor så ville jeg blitt mest fristet hvis de hadde kalt bilen sin for "varmen" eller "den rene doen"...

 

-Hvor holder dere til?

- I den rene doen borte i varmen der.

 

lol

 

Fy faen, BESTE jeg har lest på lenge.. ramla nesten ut av stolen her! Får du ikke med deg damer da så veit ikke jeg...hirr hirr...

 

lol

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Altså.. navn kan være det samme.. Vår het: Fjellsame :D

 

Men bakpå: "Ikke le! Morra di er med!" lol

Hva med "ikke le, dattera di er med" eller "Daughter inside, idiot outside" (intel logoen)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AnDtHo

Hva med "ikke le, dattera di er med" eller "Daughter inside, idiot outside" (intel logoen)

Fordi alle har den med "dattra di er med".. og den andre var igrunn ikke no morsom en gang.. syns jeg da :rolleyes:

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår