Gå til innhold

Navn på russebil???

Ranger emnet


Partyman

Anbefalte innlegg

Originally posted by KeLoN

 

"Sprit of Norway" var det en buss med noen kamerater av meg som hadde for noen år siden :D

De hadde tenkt å kjøre gjennom grønnland mens de spilte American History X sangen.. my eyes have seen the glory of the trampling at the zoo, osv... :rolleyes:

 

hadde jeg vært der da trur jeg at dem hadde fått en meget forbanna gærning på nakken ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Helios

 

hadde jeg vært der da trur jeg at dem hadde fått en meget forbanna gærning på nakken ;P

 

Ja, de regna ut at odsen var mot dem om de skulle få rødt lys, motorstop, e.l. :P

 

Btw, "Mucke Mus" bussen var pure jentebuss.. stod parkert borti her.. stygg inni, men tøft navn, og tøff graffiti på den :D

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

"nægerplogen"

 

mener det bare på gøy. no offence

 

den var vel omtrent like morsom som å kalle bilen "heil hitler" eller "88"

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den audien fortjener en bedre skjebne. Hiv en steinblokk oppå den og selg den for 360 laken!!! :D

 

hva med: Lillepromille 2? etter lille promille som var på skolen vår i fjor.

 

Regner med at den skal sendes til de evige jaktmarker den 18 mai partyman? I såfall SKAL jeg være der da. Men på en måte så er vel dette en bil som kan bli skamfet om du restaurer den. Men du er vel mer opel-mann du partyman?

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår