Gå til innhold

Navn på russebil???

Ranger emnet


Partyman

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dinglevims

 

Har vært "russ" i 2 år så det er teit å gi seg nå ;)

 

Neida... Får vel si meg fornøyd nå, selv om det var veldig mye morsommere andre året når man vet hva man legger ut på.

 

Er det morsommere andre året, sier du? Hmmm... *Vurdere å være snylteruss i 2005* :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kill Bil (vol. 3 eller vol.4,7%).

Wishkey in the car (Sangen)

Not Fast Nor Furious

Oceans (Sett in medlemmer på bilen her)

lower expectations (madtv)

bussolini

(Sett in medlemmer på bilen her) Wheel Drive eventuelt xWD.

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Er det morsommere andre året, sier du? Hmmm... *Vurdere å være snylteruss i 2005* :D

 

Det fine med det andre året er at man vet hva man går til. Bla hadde jeg med meg MYE mer klær og en god sovepose til Stavanger i år, noe som gjorde at humøret var en smule bedre :)

 

Er jo litt styr med hele russerakklet, men jeg vurderer meget sterkt å ta turen til Stavanger. Er jo ikke så stress det. Bare ordne en billett, en bukse (eventuelt gå uten) og muligens et hotellrom. Ren dass og en dusj er gull å ha.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

 

Det fine med det andre året er at man vet hva man går til. Bla hadde jeg med meg MYE mer klær og en god sovepose til Stavanger i år, noe som gjorde at humøret var en smule bedre :)

 

Er jo litt styr med hele russerakklet, men jeg vurderer meget sterkt å ta turen til Stavanger. Er jo ikke så stress det. Bare ordne en billett, en bukse (eventuelt gå uten) og muligens et hotellrom. Ren dass og en dusj er gull å ha.

 

Vi fikk hverken vært i Stavanger eller Lillehammer, vi følte at det landstreff-opplegget var litt for fengselliknende... Men det virker jo som om vi tok feil der... :)

 

Og dessuten, vi som hadde slik en helværst sportsvogn av en russebil hadde jo nesten påbud om å herje rundt på jorder og spole rundinger (spylervæskepumpe med diesel på bakhjulene), så da landstreffene ble holdt feide vi nok rundt i Akershus og kasta egg og sleit dekk. Og sov i rundkjøringer. Og jugde og lo.

 

Fy flate russetida var knall! Alle russefolk er jo egentlig en eneste stor familie!

 

(Hilsen en ha|||on i det sentimentale fredagshjørnet) ;)

 

466500-bilde1-img_1095.jpg466500-bilde2-img_1101.jpg

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår