Gå til innhold

Polering i Bergen?

Ranger emnet


kimahlsen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

bare fordi noen har noen flasker med Meguiars så betyr ikke det at de gjør bra arbeid

 

jeg ville tatt kontakt med han på askøy når som helst før jeg tok kontakt med noen andre her i byen.

 

kollega sin bil er ditech-behandlet, min er scholl+vertua bond+e-zyme behandlet, min beader mer enn hans, er blankere og finere

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke polert den i garagen på lagunen...sett hvordan de gjør det og ser ikke bra ut.

Bergen billakkering har Meguiars og skikkelig utstyr til polering og lakkforsegling pluss dyktige folk.

 

hvor holder de til ?

 

ikke samme firma som bergen bilskadesenter vell ??

 

henger meg på kommentaren om handzzzzzon...... ikke bra

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen Billakkering ligger i Møllendalsveien rett ved Falken.Samme bygg som Damsgård karosseri.

 

Kommer jo helt ann på hvor nøye man vil være med en polering.Noen ønsker 20 timers jobb,mens noen bare vil shine og vokse den før vinteren...

Hadde aldri giddet å bruke så mange timer på min bil.Skulle klart å få den like blank og fin på 4 timer....;)

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen Billakkering ligger i Møllendalsveien rett ved Falken.Samme bygg som Damsgård karosseri.

 

Kommer jo helt ann på hvor nøye man vil være med en polering.Noen ønsker 20 timers jobb,mens noen bare vil shine og vokse den før vinteren...

Hadde aldri giddet å bruke så mange timer på min bil.Skulle klart å få den like blank og fin på 4 timer....;)

 

lykke til

 

vi brukte 9 timer, to som jobbet med hver vår Makita

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen Billakkering ligger i

Hadde aldri giddet å bruke så mange timer på min bil.Skulle klart å få den like blank og fin på 4 timer....;)

 

I så tilfelle kan du tydeligvis noe ingen andre i denne verden kan..

Forøvrig er det vel ikke bare "blank og fin" bilen blir etter 15-20-25 timer, den er detailed. Lakk korrigert med 2-3 steg samt langtidsbeskyttet med LSP, interiør renset og behandlet, dekk, hjulbrønner, felger, lister, vinduer, motorrom, enderør, osv osv.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår