Gå til innhold

Rask stasjons vogn til ca. 250 000kr

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Driver å ser etter en stasjons vogn(Eventuelt en coupe/sedan som har plass til barnevogn) nå, som det er litt fart i.

Men jeg syns det er litt vanskelig å finne en til rundt 250 tusen med litt motor så jeg trenger litt hjelp!

Kriterier:

Ikke eldre enn 2001 mod.

Helst bensin turbo, men hvis jeg blir overbevist så kan jeg gå med på å kjöpe diesel også.

Bör se grei ut.

IKKE automat :)

 

Biler jeg har sett på:

Audi A4 b6 1.8tq

Audi A6 2.7biturbo

Saab 9-5 aero 2.3t

Volvo V70 R

Og mange andre, heller mest over på Audi A4 b6 1.8TQ nå, men det er sikkert en del biler jeg ikke har fått sett på enda, så jeg trenger forslag :)

Har Ford Focus noe särlig bagasjeroms plass? Har siklet litt etter Ford Focus ST se, men den bilen er vel ganske liten?

 

Takk for svar =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vile tenkt tanken med BMW 530 D jeg og sett om det dukket opp noe morsomt, de går rimelig godt med en liten omprogrammering, og prisen, er den så langt unna da.

 

Ellers, stasjonsvogn med bensin og turbo, dukker kun opp VAG i hodet mitt da, merkelig nok.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine forslag her som jeg har tittet på, men Impreza stv. med turbo motor finner jeg ikke til kriteriene mine(Finner kun en men den er litt for gammel desverre).

Foresteren syns jeg ikke er noe särlig utseende messig, har ikke mye potensiale syns jeg.

Bmw E39 525i har moren min og den har jeg kjört mye,fin bil men den er nok utelukket da jeg syns den virker for tung og treg.

 

Så Audi A4 b6 har liten bagasje roms plass? Jeg trodde det var litt störrelse på den jeg..

Kom gjerne med forslag om biler som ikke er stv. og men som har plass til en barnevogn i bagasje rommet!

 

Ford Mondeo har vel en eller 2 versjoner som har litt krutt og vel? Titanium X har vel 150hk og 400nm originalt?Må vel gå greit med en chip i tillegg?

 

Kunne godt tenkt meg volvo eller saab også, men 90% kommer med automat! :(

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår