Gå til innhold

Eksosanlegg

Ranger emnet


Ida L

Anbefalte innlegg

Ok, takk for link til forum :)

Henter bilen til helga, ser an tilstanden på det eksisterende anlegget :) Går på skole så er ikke sikker på om jeg har råd til oppgradere noe særlig umiddelbart :) Må bruke litt penger på løpsbilen i vinter også så jeg får se, men hvis dere kommer over noen bra lydklipp av cooper s på youtube f.eks. med ulike eksosanlegg, legg det gjerne ut i tråden her :)

 

-Ida

Sud er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjører med Milltek eksos, og ved vanlig kjøring så hører man ikke store forskjellen inne i bilen utvendig så er lyden litt grommere. Men når man passerer 3500 rpm så åpner det seg og lyden blir helt fantastisk utvendig så er lyden bare helt rå, det er ikke noe bråk men bare oppskriften på god lyd!

 

I tuneller så går det nesten ikke ann å kjøre vanlig, det hørest ikke ut som en 1,6 liter for å si det slik!

 

Og på tomgang når det er kaldt ute så kommer det en fin during!

 

Veldig fornøyd med Milltek eksosen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten video av min Cooper S (lyden innvendig i bilen)

 

 

 

http://s288.photobucket.com/albums/ll187/madssl/?action=view&current=f7457593-640d-4fcd-91a7-42c7e4a4066.flv

 

Milltec cat-back, 17% alta drev, åpent supersprint luftfilter og mye annet!!!

 

Som det ville stått på facebook;

Ingrid likes this! :D Gleder meg til å få modda litt på min nå ja. Pengedonasjon mottas med tak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg filmet det med mobilen min, og lastet det direkte opp på Pothobucket med mobilen så vips så va det på nett....

 

 

jeg har ikke hørt bilen så mye på utsiden for dama er ikke den som trykker hardest på gassen og da blir ikke det så veldig mye lyd. Men jeg skal ha grenrør og sport cat men jeg vet bare ikke når :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår