Gå til innhold

Mini cooper GP

Ranger emnet


Nicka

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

 

Har nå kjøpt den mini cooper gp´n noen av dere sikkert har sett på finn.no

 

Har et par spm. Xenon kitt? Noe å anbefale? Har et par kompisser som har kjøpt noen kits som nesten er helt blå og altfor sterke. Det med styrke er en ting men blå fargen, hvorfor er det forskjellig og hva er best av merker?

 

Og et tilleggs spm. Har noen av dere sett en GP rullende rundt før? isåfall var det en annen enn nr 0981? Litt nysgjerrig på om jeg har den eneste i Norge eller om det er mange som har importert?

 

Mvh

 

Nicka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer, er nok en rå mini du har skaffet deg!

Må få sleng noen bilder ut av kjerrå :)

 

Mener jeg så en på karmøyna for lenge siden, men det var på avstand så vet ikke om det var en ekte GP eller en oppstylet MINI..

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg lånte den bilen din 1 dag da BMW Norge eide den for ca 2 og et halvt år siden. Da var det 2 av de i Norge. Grattis! Men synes du ikke anlegget spiller for lavt i forhold til støynivået i bilen? Jævlig kul bil, men jeg valgte å ikke kjøpe den pga anlegget. Jeg liker standardutstyr. Ja, jeg vet man kan bytte anlegg i de gamle MINIene... ;-)

Endret av viden
abonnering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget er faktisk fryktelig dårlig! Det skal sies. Men da skal det vel nevnes at motor lyd og eksos lyd gjør opplevelsen i bilen verdt det dårlig anlegget! Hehe.

 

Kan vel spørre et spm her når jeg først skriver.

Jeg slet ut dekkene mine til grunne før jeg byttet over til vinter dekk, men før jeg gjorde det kom det opp et lys som sier at dekket er "ødelagt" men dette endret seg ikke når jeg byttet dekk, må det leveres inn og fikses der?

 

Så er forøvrig klokka i bilen en time for rask i forhold til vintertid og finner jo selvfølgelig ikke ut av det! Sikkert lett å finne ut av, men har dere erfaring med det så del gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med dekkene er dekktrykksindikatoren som du må resette hver gang du har skiftet hjul. Er snart 3 år siden jeg hadde en R53 nå, så jeg husker ikke akkurat hvor inne i kjørecomputeren du gjør det på de, men se i instruksjonsboka hvordan du nullstiller den. Samme med klokka. Et sted inni kjørecomputeren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt original xenon:)) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MINI-Cooper-Genuine-Xenon-Headlamp-Retrofit-Kit-NEW_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem29f880ef1fQQitemZ180262858527QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

Tror du får stilt klokka ved å trykke på knappen ved kilometeren i det du skrur på tenninga(når serviceindikatoren blinker), men det står i boka:-)

 

Grattis med utrolig fet bil! Vurderte å kjøpe den selv, men jeg ble visst for treig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår