Gå til innhold

Selges: Nissan Sunny 1,6 SLX 24 000

Ranger emnet


opius

Anbefalte innlegg

Dette er en kjempefin førstegangs bil, ungdomsbil eller bare bil. Jeg er 2. eier av bilen, forrige eier var en eldre mann...

 

Før jeg fikk den var den tectylbehandlet hvert år, så det er minimalt med rust. Noen små flekker på bagasjelokket. Siden jeg fikk den har jeg også byttet eksosanlegg, Justert tenninga og montert nytt luftfilter. Dette gav bilen mer effekt, så den har fått ett overslag til mellom 100 og 110 HK. Det merkes ikke på toppfarten, men den akselerer mye fortere, og lyden er MYE bedre.

 

Bilen selges med

Ett sett vinterdekk på 13" stålfelg,

Ett sett sommerdekk på 13" alufelg

 

Ett helt nytt sett med sommerdekk på 17" alufelg(205/40/17"). Følger med ved hurtig avgjørelse!

 

Den har gått rett i overkant 98 000 km (dette er LITE for en 93 modell).

 

Med bilen følger det også med komplett stereo anlegg, Alt kjøpt rett etter sommerferien 2008.

- Pioneer CD spiller med Ipod kontroll og USB inngang bak.

- Kicker ZX 400:1 Forsterker

- 2*12" Infinity 1250W sub

- Kasse til Sub

- 2* 6x9 høytalere i hattehylle

- 2* frontsett: 5,25" nede i døra og en 1" diskant høytaler på døra.

 

Kassa med subber og forsterker selges utenom, eller kan følge med mot ett lite pristillegg

 

Jeg har også Byttet til Original GTI-R frontfanger, nye tåkelys, GTI-R Fremseter, Lagunaleppe, Skvettlapper, Sota sideblinklys (går ann å ta vekk) og Nytt ratt. Alt det originale følger med. inkl. original hattehylle, da jeg kjøpte en ny en og borret hull i til høytalerene.

 

Framfangeren, stolene og rattet følger ikke med i utgangspunktet, men kan følge med mot ett lite pristillegg

 

Prisen er uten noe av tilbehøret, er du intr i noen av delene, så er det bare så spørre, så fikser jeg en god pris til deg :D

 

Ring, send sms, eller epost for info, eller bud. Er det noe du lurer på, så er det bare å spørre

 

Selges for 32000 samlet med denne delelista:

2000,- /Bud: GTI-R framfanger + Lagunaleppe (popnaglet sammen og sparklet sprekken)

2000,- /Bud: GTI-R Stoler, veldig fine bortsett fra ett hull på passasjersiden (Selges samlet)

250,- /Bud: Skvettlapper, Bredere enn ett A4 ark som ligger vannrett med påmalt Nismo logo på de 2 bakerste

800,- /Bud: Luisio ratt med boss

6000,- /Bud: Zito felger 205/40/17" 4x100 + dekk som er kjørt 1 sesong på

400,- /Bud: Originale tåkelys til SLX utgaven? Som på bilde, ikke gjort noe med annet enn å skru de ut

1500,- /Bud: Infinity 2x12" Sub, 1250W

1500,- /Bud: Kicker ZX400:1 Forsterker (Kraftig nok til å drive overforstående subber)

2000,- /Bud: Bassworx basskasse til 2x12" Sub

750,- /Bud: 2 stk Pioneer 6x9" Høytalere, usikker på type akkurat nå, men spiller veldig godt.

 

Utstyr

 

* Lasteholdere/skistativ

* Lettmet. felg sommer

* Lettmet. felg vinter

* Metallic lakk

* Sommerhjul

* Vinterhjul

* El.vinduer

* Midtarmlene

* Oppvarmede seter

* Radio/CD

* Sentrallås

* Sportsseter

* Takluke

* Alarm

 

100_1638.jpg

 

100_1645.jpg

 

Her ser du framfangeren og felgene

100_1626.jpg

GTI-R Stoler

100_1644.jpg

Luisio ratt

100_1646.jpg

Tåkelys, Originale SLX?

Foto0014.jpg

Trykk her for info om subbene

REF1250W.jpg

Trykk her for info om basskassa

BW3030.jpg

Trykk her for info om forsterkeren

ZX400.1.jpg

Trykk her for mer infor om 6x9" høytalerene

TS-A6903i_l.jpg

 

Jeg tar forbehold om skrivefeil i annonsen, send PM med bud, spørsmål stilles her og prisene er uten frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår