Gå til innhold

Hvem er det som leker med politiet i kveld?

Ranger emnet


Fredster

Anbefalte innlegg

Nå har en fyr i en Blå Audi A3 kommet seg unna politiet 3 ganger på 1 times tid i området rundt Ekeberg, men nå fikk de nok og setter inn Heli i jakten.

 

Denne fyren skal tydeligvis taes for en hver pris. Det er sperret av stort sett alt av småveier og siderveier, og totalt vel 8 uniformeret biler + Heli i aksjon nå.

 

Han ble BUSTED av en hundepatrulje kl. 0355 !!!

Endret av Margido

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk litt på personens privatliv da! Greit nok, han/hun er stappteit som prøver å kjøre fra polisen, men det er ingen grunn til å oute personen på BF. Faktisk ikke så jævla vanskelig å spore opp en person gjennom reg.nr.

 

Jeg hadde blitt rimelig forbanna om jeg hadde funnet reg.nr. på bilen min i en sånn tråd!

 

Virker som noen må ha betaling for å tenke selv...

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en fyr i en Blå Audi A3 kommet seg unna politiet 3 ganger på 1 times tid i området rundt Ekeberg, men nå fikk de nok og setter inn Heli i jakten.

 

Denne fyren skal tydeligvis taes for en hver pris. Det er sperret av stort sett alt av småveier og siderveier, og totalt vel 8 uniformeret biler + Heli i aksjon nå.

 

Han ble BUSTED av en hundepatrulje kl. 0355 !!!

 

javel, og du er kry fordi du forsøker å være politiets høyrehånd? herregud så barnslig, voks opp, i likhet med alle samboerne dine på bærum. Har aldri vært borti større gjeng med voksne unger som forsøker å være noe for enhver pris.. det er bra å være barnslig, men tilbakestående er et hakk for langt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
javel, og du er kry fordi du forsøker å være politiets høyrehånd? herregud så barnslig, voks opp, i likhet med alle samboerne dine på bærum. Har aldri vært borti større gjeng med voksne unger som forsøker å være noe for enhver pris.. det er bra å være barnslig, men tilbakestående er et hakk for langt.

men ikke ta alle i fra bærum under en kam da.

for meg kjenner du ikke.

 

hadde du møtt meg eventuelt stått fem-tim min utenfor bensin stasjon f.eks pratet om bilene tilhverandre så

skal jeg love deg at du aldri hadde trudd at jeg bor i bærum.

å i hvertfall ikke trodd jeg er der i fra. he he

men ja fy å mange klyser vi har her.

 

he he men jeg er helt enig. må da vell lov å kjøre litt gris vell,

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor assosierer dere at folk fra Bærum er så blærete...? Man er vel ikke blærete fordi man bryr seg litt om hvordan man ser ut?

 

Støtter den jeg ass! Skjønner bare ikke hvorfor folk har noe imot andre som liker å se bra ut!! Noen av folka på dette forumet må seriøst vokse opp ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår