Gå til innhold

Synkronisere tlf med Bluetooth i Audi. Rns-E

Ranger emnet


Audien

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

 

Satt og så på Youtube, der kom jeg over noen som har klart og få hele kontaktlista på tlf over til Rns-E'n,

 

Har bluetooth i min Audi, der ser jeg hvem jeg ringer, og hvem som ringer til meg.

 

Det jeg lurer på er om det er ekstrautstyr og få flyttet kontaktlista over til bilen, eller om tlfn min ikke støtter det?

 

Her er linken:

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ikke fått det til sjøl. Kan hende det går om tlf står i mobilholderene som er orginalt? Men audi ligger 3-4 år bak på mobilholdere. Så det er ingen som passer til min tlf..

 

Noen som har prøvd dette?

Hvis du titter på oemplus.com så fant jeg noen mobilholdere til feks iPhone der, så kan hende de har flere å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Jeg har iphone 4 med mobilholder og får det ikke til, jeg ser hvem jeg ringer eller hvem som ringer til meg

men når jeg trykker TEL knapper står det bare "Please insert SIMcard"

 

noen som har funnet ut av det?

 

hei eg har samme tlf og mobilholder.... då eg kobler opp blutooth til bilen så får eg opp enheten (bilen) på en egen rute da eg kan trykke på enheten til bilen så kan eg synkronisere kontaktene eg vil ha kopiert alle eller sist brukte. da kan eg trykke på mode på rattet å bla igjennom kontaktene... du kan også stemme aktivere kontakter.. (si navn og da ringer du) da holder du inne bla/knappen til venstre på rattet på en kontakt så kommer det en tone dudu hehe da kan du si det du vil lagre navn etc. men dette er noe dritt. du ender me å hyle rooooooooooobert i irratasjon så må du hyle roooooooooooobert hver gang du skal ringe hehe..

Endret av forrester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eg har samme tlf og mobilholder.... då eg kobler opp blutooth til bilen så får eg opp enheten (bilen) på en egen rute da eg kan trykke på enheten til bilen så kan eg synkronisere kontaktene eg vil ha kopiert alle eller sist brukte. da kan eg trykke på mode på rattet å bla igjennom kontaktene... du kan også stemme aktivere kontakter.. (si navn og da ringer du) da holder du inne bla/knappen til venstre på rattet på en kontakt så kommer det en tone dudu hehe da kan du si det du vil lagre navn etc. men dette er noe dritt. du ender me å hyle rooooooooooobert i irratasjon så må du hyle roooooooooooobert hver gang du skal ringe hehe..

 

Men det står bare "please insert SIMcard" jeg får ingen alternativer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår