Gå til innhold

Hei Camaro entusiaster!!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heisan er det noen Camaro entusiaster her, tenkte jeg skulle gi dere en godbit her. Denne bilen kjøpte jeg fro to år siden og har siden kostet meg en hel masse penger og jævlig mye jobb.

Den var neste å regne som delebil når jeg fikk den.

I dag er bilen i god stand og har fått en Corvette 85 model 350 TPI motor med th700r4 kasse, det er jaævlig moro og enda mer moro skal det bli når jeg har fått byttet ut bakakselen med en med sperre og 3:43 utveksling.:hello:

post-69-13804850126379_thumb.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har.Ganske uvanlig å se en cab av den modellen, er det mange i Norge?

 

Jeg liker best den modellen som har delt fanger foran! Tror det er rundt 70/71 mod.Er ikke så bevandret i camaro`s årsmodeller.

 

Hvordan var det å sette i en tpi motor?

Painless wiring?

 

 

Mvh viking

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Camaroen som du snakker om er det som kalles 701/2 den har delt støttfanger og har et fint utseende, enig i det.

Camaro Cab er en uvanelig bil tror ikke det finnes mer en to eller tre i Norge og det finnes en Trans Am. Bilene ble bygget om som nye i Statene og det ble kunn bygget ca 500 biler totalt av Camaro og Trans Am. Jeg trode jeg hadde en av disse men så viser det seg at min ble bygget om av noen som hadde spesialert seg på ombygging av Mustang dette var i Toronto, De rakk kun å lage en Camaro før de gikk konkurs og på aksjonen etter konkursen kom det en Normann og kjøpte denne Camaroen.

Jeg driver å mailer litt med en som har en slik bil i statene og han tror at det eksisterer under 100 biler igjen.

 

Tpi var ikke så ille å bygge om til, det kreves at man er nøye med alt mann gjør men det gikk greit synes jeg og jeg er amatør. Vær nøye med å sette seg inn i alt, Painless gjorde jobben mye lettere nesten litt plug and play, ombyggingen til 700 kassa krevde litt forandring av crossoveren og korting av mellomakselen.

Det som er fint er at bilen bruker lite bensin tusler rundt på ca. 0.8-0.9 bra det på en motor med 250 hester.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Originally posted by Viking

Pen bil du har.Ganske uvanlig å se en cab av den modellen, er det mange i Norge?

 

Jeg liker best den modellen som har delt fanger foran! Tror det er rundt 70/71 mod.Er ikke så bevandret i camaro`s årsmodeller.

 

Hvordan var det å sette i en tpi motor?

Painless wiring?

 

 

Mvh viking

 

RS som har delt fanger ;)

Vet dette er en gammel post, prøver bare blåse litt liv i Camaroforumet ;)

-70 Camaro

-427 cui Big Block

-TH400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camaroen har vært i dvale i 2 år nå, må vel prøve å låse liv iden iløpet av vinteren, så jeg kan møte neste sommer med taket av.

Utover det så har jeg fått hjem fra statene 4 bæreposer med jord som det står 59 ElCamino på som jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal gjøre med:rolleyes: . Skulle bli bruksbilen, men, men.

Kjøper ikke usett på ebay mer.:D

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Heisan er det noen Camaro entusiaster her, tenkte jeg skulle gi dere en godbit her. Denne bilen kjøpte jeg fro to år siden og har siden kostet meg en hel masse penger og jævlig mye jobb.

Den var neste å regne som delebil når jeg fikk den.

I dag er bilen i god stand og har fått en Corvette 85 model 350 TPI motor med th700r4 kasse, det er jaævlig moro og enda mer moro skal det bli når jeg har fått byttet ut bakakselen med en med sperre og 3:43 utveksling.:hello:

 

 

Hejsan!!!

Mycket fin Camaro du har.den är helt i min smak.

Jag har inte sett en sån modell med cab förut.måste vara ovanligt.

snygg bil var det.:yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår