Gå til innhold

Erfaring fra Sharif

Ranger emnet


Sulliken

Anbefalte innlegg

Jeg dro til Sharif for å handle Hakka 7: Det sto i pristesten 2009 at de skulle koste 3700, og når jeg kom til kassa var 3445 for min dimensjon 195 65 15 , det ville jeg ha, jeg fikk da en lapp slik at jeg måtte jeg vente i en annen kø for å betale. Jeg syns prisen virket logisk fordi 205/55-16 kostet 3700 i pristesten.

 

 

Da var prisen plutselig økt 1000 kroner. Altså, dama i kassa skulle ha 4445. Tusen kroner mer enn jeg ble tilbudt 10 minutter før og mye mer enn i pristesten. Da ble jeg sur for at de hadde kastet bort tiden min og jeg gikk. Jeg har ikke ord for hvor useriøst det er å opptre på den måten.

 

http://www.klikk.no/motor/bil/article505993.ece

 

 

Hvis noen av dere er i samme situasjon og ber om et tilbud. Ha med ark og penn, og få summen på arket, spesifisert at det er inklusive omlegging. Da kanskje dere slipper det jeg ble utsatt for.

Endret av Sulliken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det funket altså ikke å fortelle kassadama at dere allerede hadde avtalt en pris?

 

Det virket ikke. Han bekreftet også flere ganger at prisen var 3445. Det var ingen tvil om det. Hun fyldige med det lyse håret sa direkte at jeg måtte betale 4445 om jeg ville ha dekkene på bilen. Jeg ble irritert fordi jeg hadde brukt mye tid på å komme meg til Sharif og den prisen hun krevde dessuten var 245 kroner mer enn det tilbudet jeg hadde fra min lokale dekkforhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort en avtale om pris, så gjelder denne. Det er faktisk en av norges eldste gjeldende lover, kong kristian ettellerannet tror jeg.. fra 1600-tallet mener jeg på. Muntlig avtale gjelder like mye som en skriftlig :)

 

Jeg er helt enig med deg, og jeg viste min misnøye med å gå derifra. Jeg har handlet for 12000 fra han tidligere og der mistet han en kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det funket altså ikke å fortelle kassadama at dere allerede hadde avtalt en pris?

 

Det virket ikke. Han bekreftet også flere ganger at prisen var 3445. Det var ingen tvil om det. Hun fyldige med det lyse håret sa direkte at jeg måtte betale 4445 om jeg ville ha dekkene på bilen. Jeg ble irritert fordi jeg hadde brukt mye tid på å komme meg til Sharif og den prisen hun krevde dessuten var 245 kroner mer enn det tilbudet jeg hadde fra min lokale dekkforhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver ikke shariff med gratis frakt?

Isåfall ringer du til han, sier hva saken går ut på, gjerne kreve litt rabatter pga sakens stilling, også får du deg dekk :)

 

Har du forsøkt å få tak i de på telefonen? Det fungerte ikke for meg. Jeg regnet uansett med at det var penger å spare på å dra dit, spesielt med tanke på prisen som stå opplyst i den testen på en større dimensjon. Det var dessverre ingenting å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår