Gå til innhold

Erfaringer med DEC-lykter?

Ranger emnet


Margido

Anbefalte innlegg

Forferdelig lysbilde på de pirat lampene her..

Lyser voldsomt ut til suda syns jeg.

Hatt mørke på 3 forskjellige Omega B.

Den siste reiv jeg de av og satte på orginale Hella chrome linselamper og fikk MYE bedre lys og lys bilde..

Den jeg har nå sitter det chrome piurat på å ikke imponert over lys bilde der heller..

Men klart bedre enn med matte orginal lamper :)

Du snakker om mørk bil. Svart bil kler IKKE mørke lamper fant jeg ut..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg meina det motsatte;)

å da har du prøvd både Depo som du har på bilen din og hella linselamper siden du kan uttale deg om det?

Depo lyser bedre enn orginale matte lamper. Men depo lampene gir ikke rett lysbilde og du får kun justert høyda på de.

De lyser altfor mye ut til sida syns jeg.. Hatt 3 sett depo lamper å alle har vært sånn..

Kjøpte så nye orginale Hella linselamper å fikk da ett sjukt mye bedre lysbilde..

 

Med mørke linselamper:

 

GetAttachment-1.jpg

 

01_-1946885580.jpg

 

Med Chrome linselamper(Hella):

 

omega026Large.jpg

 

bil002.jpg

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits å diskutere da egentlig ? :P Smaken er som baken... Delt på midten :P Noen liker mørkelykter på mørkebiler mens andre ikke... Er tross alt han som eier bilen som skal kjøre rundt i den og da er det vel litt kjekkere å ha noe man selv liker framfor å ha noe andre liker! :)

 

Føler jeg heiv meg rett ut i skuddlinja der men, men er jo som å skalle hodet i veggen å diskutere slikt. Kan jo isje tvinge folk til å skifte mening akkurat hehe :)

 

Men uansett, vil nå ikke påstå lyset blir bedre med uorginale lykter, blir nok klart en forbedring hvis du har kjørt rundt med falma reflektorer og lykteglass. Men hvis du hadde kasta på nye orginale så vil jeg nå påstå dem vil gi bedre lys enn nye uorignale. Blir feil å sammenligne 10-15 år gamle lykter med 1 uke gamle, da som nevnt reflektorer og lykteglass blir også slitt med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da har du prøvd både Depo som du har på bilen din og hella linselamper siden du kan uttale deg om det?

Depo lyser bedre enn orginale matte lamper. Men depo lampene gir ikke rett lysbilde og du får kun justert høyda på de.

De lyser altfor mye ut til sida syns jeg.. Hatt 3 sett depo lamper å alle har vært sånn..

Kjøpte så nye orginale Hella linselamper å fikk da ett sjukt mye bedre lysbilde..

 

Med mørke linselamper:

 

GetAttachment-1.jpg

 

01_-1946885580.jpg

 

Med Chrome linselamper(Hella):

 

omega026Large.jpg

 

bil002.jpg

 

Eg meinte utsjånad;) Er heilt enig i at originallykter gjer bedre lys, men lika godt mørk innfatning på mørk bil

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår