Gå til innhold

signal kabler fra biltema??

Ranger emnet


Råtass-racing

Anbefalte innlegg

Hei. i morgen skal jeg koble anlegg i bmw¨n

Har kikket litt rundt og det er ingen tvil om at biltema har di billigste kablene, di har 2 forskjellige typer sett, ett som heter high end... hvis jeg kjøper den mellomste pakka det, trur dere det holder, har en 1400w forsterker av ymse type og 2*12 jvc..

 

håper på kjempe rask svar da jeg skal ut å kjøpe ledninger og div i morgen tidlig:P

 

 

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd Stinger sine Lydkabler, men har prøvd mye av deres strømkoblinger o.l... Det er lett å gi delene skade o.l., men kvalitetsmessig, kan det hende stinger holder seg oppe, siden det er under US-Amps sin liga, som har RE-Audio o.l. Som sagt, har ikke prøvd Stinger sine lydkabler, men broderfirmaet RE-Audio lager noen av de sykeste subwooferene etter min mening..

 

 

Mekk og Mekonomen er hvertfall forhandlere av Stinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mere spent på HVILKEN forsterker du har jeg da... Er det en monoforsterker? eller 2kanals? Åssen har du tenkt til å koble de subene hvis forsterkeren din er 2 kanals??

 

 

 

 

Hei:) jeg har en 4+1 channel forsterker som skal drive 2*12jvc nå, veit ikke hvordan jeg kobler det så kom gjerne med forslag.

Btw står 1400w på forsterker.

 

Takk for all hjep:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle koble dette i kveld:)

 

Men så tenkte jeg på en annen ting, jeg har helt lukket bagasjerom med metall hatthylle som sitter fast, bilen er en bmw 318i e36, noen som har forslag til hvordan jeg skal skjøre ut\bore hull i denne hatehyll slik at bassen kommer inn i bilen?

 

Er det ikke skiluke i denne bilen ?

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår