Gå til innhold

Cab prosjekt

Ranger emnet


BOS

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et par felger på hånd, men er ikke helt sikker på noen av de.

 

Et sett 8x15" et12 med 9,5x15" et18 bak. Er det mulig å få plass til disse bak hjula?

 

Sett nr. 2, 8x14" et?? med 9x14" et05. med dette inpresset bak så vil det vel by på problemer?? I følge selger så hadde han hatt de på en scirroco mk1. Begge felgsettene er Schmidt th-line:)

 

Noen som kan være litt behjelplig, SNAREST:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Her står det meste på hvil:( I slutten av oktober når den røde skulle startes på, dro jeg skuldra ut av ledd, noe som ikke har blitt bra enda.

 

Det blir noen endringer i planene her. Den svarte vil få på seg et clipper sett, og hydraulik cab. Noen som har erfaring med hydralik cab?

 

Den røde skal på eu-godkj. i mai, og om det går bra, så for den gå en sommer til kanskje. Har fått tak i nye dører, panser, bakluke og masse annet til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har lest gjennom det meste i topicen her - virkelig spennende prosjekt!

 

Selv har jeg Golf 1 Cab 1992 som trenger «hjerte- og lungeredning». Jeg hadde tidligere en liten sprekk i motorblokka som førte til vannlekasje, og når vinteren kom så frøs jo vannet og følgelig ble motoren omgjort til to stk tosylindere (joda - den sprakk i to). Disse bilene er jo sjeldne, og det er tøft når de er på veiene i strøkent vær og i strøken tilstand, noe som gjør at jeg vil fikse den jeg har. Mye som må gjøres, men har avventet det hele pga. ingeniørstudier som aldri gir meg fritid.

 

Jeg trenger kanskje noen deler på sikt, og jeg har forstått det slik at du har noen liggende :p Igjen, spennende prosjekt!

 

P.S. God bedring!

Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom det meste i topicen her - virkelig spennende prosjekt!

 

Selv har jeg Golf 1 Cab 1992 som trenger «hjerte- og lungeredning». Jeg hadde tidligere en liten sprekk i motorblokka som førte til vannlekasje, og når vinteren kom så frøs jo vannet og følgelig ble motoren omgjort til to stk tosylindere (joda - den sprakk i to). Disse bilene er jo sjeldne, og det er tøft når de er på veiene i strøkent vær og i strøken tilstand, noe som gjør at jeg vil fikse den jeg har. Mye som må gjøres, men har avventet det hele pga. ingeniørstudier som aldri gir meg fritid.

 

Jeg trenger kanskje noen deler på sikt, og jeg har forstått det slik at du har noen liggende :p Igjen, spennende prosjekt!

 

P.S. God bedring!

 

Takker så mye:)

 

Plager meg masse at jeg ikke har fått gjort noe særlig på den røde. Den svarte er nylig eu-godkjent, venter bare på at forrige eier skal få ordnet vognkort del2. Clipper kitet på den vinrøde skal på lakkering, så blir dette satt på den svarte. Så de fangrene som sitter på den svarte nå er tilsalgs om en stund. Mulig at jeg lakker felgene på den vinrøde svarte også, selv om brukeren av denne bilen vil ha RH felgene (kona).

 

Den røde Golfen fikk noen feil på eu-kontroll. Bremser på bakhjul, eksos lekkasje, olje lekkasje, hjul lager på et bakhjul. Egentlig en lørdag så er denne klar, men jeg vuderer å levere inn skiltene så kanskje kan få startet 100% på denne. Om den ikke blir solgt da. Men er veldig gira på å få satt den istand.

 

Du får si i fra hva du trenger av deler, så får vi se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår