Gå til innhold

Insignia med diesel, 4x4 og automat?

Ranger emnet


Bærumsmann

Anbefalte innlegg

Insignia kommer med firehjulsdrift på utgaven med 160hk diesel til neste år. Noen som vet om den vil komme med kombinasjonen automat og 4x4 på denne modellen?

Har hørt at biturbo-utgaven med 190hk skal bli å få med både automat og diesel, men den er jo utsatt. Synd, den kunne vært spennende..

Eneste negative med Insignia diesel er at lydnivået på motoren er litt høyt, samt usikkerhet med annenhåndsverdi pga Opel's tidligere "blandede" rykte. Men kvaliteten er visst over gjennomsnittet på siste Vectra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Jepp, helt korrekt. Jeg har den bråkete pumpedyse-dieselen til VW, sammenlignet med den er Opelen mye bedre. Men skulle jeg sammenlignet med ny bil nå, så er ikke Opel på topp. VW har nå diesel med common rail som er langt mer støysvake. Kan ikke sammnlignes med de gamle. Ellers er Insignia en meget bra bil som har imponert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, hehe da så:)

nei hvem diesel som bråker mest og ikke vet jeg ikke, er ikke akurat det jeg følger med på, men har fått med meg at vag diesel høres ut som en gamel lastebil, så da skjønte jeg ikke helt hva du skulle frem til hehe, men da missforsto jeg jo;)

 

peugeot skryter fælt av sine diesel motorer med tanke på støy, men itte vet jeg...

 

jau insignia er jaggu en fin bil, var på opel og så på en hvit stv opcline her om dagen, ble helt dårlig jeg hehe, hadde vert noe å hatt:)

 

så oxo en snutt an en finne som var ute å herjet med sin 4x4 insignia på youtube i stad, så fikk ikke noe mindre lyst på det da:)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de med pumpedyse bråker, men heldigvis er det rimelig bra støyisolering inn i kupéen på Passat'en i alle fall. Men de nye common rail som kom i -08 blir som natt og dag.

Ja, Insignia er en flott bil som har imponert meg også etter å ha prøvd den. Kvalitetsfølelse, komfort, kjøreegenskaper og utseende har den i alle fall med seg. Men jeg tror nok de taper seg mye i verdi pga dårlig rykte som henger igjen fra gammelt av. Det er synd. Blir sannsynligvis en brukt A6 2,7 Quattro Tiptronic i stedet. Ikke så spennende utseende, men har det meste ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår