Gå til innhold

Styling - '96 A4 Avant

Ranger emnet


tommytee1

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har nettopp kjøpt meg min første bil. En 1996 A4 1.8 Avant. Har vel egentlig hatt lyst på en slik i 7-8 år nå, og endelig er den min =D

 

Så allerede samme dagen jeg fikk den så begynte jeg jo å bli ganske keen på å fikse den opp litt. Den er ganske shabby i lakken, så hellakkering må til til våren. Og da tenkte jeg like gjerne å kjøpe RS4 body kit til den i samme slengen. Har sett på alt av deler jeg (tror) jeg trenger på realcar.no, men jeg har ikke veldig mye peiling. Er dette delene jeg trenger?

 

Frontbumper RS4

aua41691258.jpg

 

Rearbumper (vet ikke helt om jeg digger denne, finnes det andre steder man kan bestille fra?)

aua40501434.jpg

 

Sideskirt (er det denne jeg skal ha? Samme på Avant som Sedan?)

00055023.jpg

 

Skal i tillegg ha ny grill, effektpotte, power filter, 18" "mange eika" kantfelger (omtrent som de som er avbildet sammen med sideskirtsa) og 40-30 senkesett.

 

 

Vil dette se bra ut?

 

Mvh

Tommy Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok se bra ut dette! Men kjøp på coilovers! Da kan du justere høyden så lav du vil = stil!

 

Men er ikke helt enig RS4 styling på en slapp 1,8. Ville heller brukt de 10.000 det koster å kjøpe stylingen på motoren. Evt bytte til 1,8T. Bytte bremser o.l. Det er mer morro med en kjøremaskin en en plastikktraktor.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er litt teit med "all show, no go", men grunnen til at jeg kjøpte 1.8 uten turbo var at jeg trenger en forholdsvis bensingjerrig bil. Og vil ikke senke den lavere enn det heller, for den skal også brukes på vinterføre, og da blir det plutselig ganske håpløst om jeg senker den mer enn det tror jeg.

 

Har også lest litt om skreddersydde setetrekk i skinn fra HTS. Noen som har testet disse? Hva ligger de på i pris, og hvor kan man bestille disse?

 

 

Tusen takk =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er litt teit med "all show, no go", men grunnen til at jeg kjøpte 1.8 uten turbo var at jeg trenger en forholdsvis bensingjerrig bil. Og vil ikke senke den lavere enn det heller, for den skal også brukes på vinterføre, og da blir det plutselig ganske håpløst om jeg senker den mer enn det tror jeg.

 

Har også lest litt om skreddersydde setetrekk i skinn fra HTS. Noen som har testet disse? Hva ligger de på i pris, og hvor kan man bestille disse?

 

 

Tusen takk =D

 

tss... 1.8t bruker ikke no mer om du kjører like vettugt! bruker 0.68 på langkjøring og 0,8 på blanda jeg med chip(nesten 200hk) men nok om det ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår