Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
BB 454

75 mod Toyota corolla RWD

Rate this topic

Recommended Posts

Vurderer salg av noen Corolla`r.

1 stk 76 mod corolla ke 36, 2dørs stv. (den grønne på bildet)

bil i bra teknisk stand, litt overflate-rust. fint platinert.

Motor fra en ke70. dvs 4k-maskin (ca 65hk). funker helt greit, bruker lite bensin. koster under en tusenlapp i året å ha på veien.(forsikring inkludert) Senket med 2" senkeklosser bak, og "justert" forran. Bra sommerhjul og nye vinter hjul.

Selges kr 15 000,- (innbytte vurderes)

75 mod Corolla ke 20 delebil. En knekt stikkaksel, ellers hel bil.Tidligere svensk reg, så engangsavgift må betales hvis den skal få norske skilt. (den gule på bildet)

Selges kr 2000.- (frakt kan ordnes, mot pristilegg)

1980 Corolla ke 70, 2 drs stv

Eid av larvik og omegn brannvesen. bilen selges uten motor og noe rust arbeid må påregnes. Skjelden bil.

veteran over nyttår!

kr 3000.- (frakt kan ordnes, mot pristilegg)

mine3rolla.jpg

Ring el send PM for mer info og fler bilder.

bilene befinner seg i nedre Telemark.

tlf: 95706935

Jon Einar Nylund

Edited by BB 454

Tilstand på KE20en? Forferdelig mye rust eller ekstremt mye? :)

Den har vært reparert på tidligere, å er faktisk ikke så ille. hjulbuene bak er hele, men litt i tvil om hvor seriøst arbeid som er gjort der. hva ville du bruke bilen til ? retaurering el ?

Litt usikker da jeg har en '74 KE20 stående selv. Den har standardrusten her og der samt at da bruttern slipte ned noe krakelering på bakskjermene (tidligere lakkjobb) kom det frem noen millimeter med sparkel. Vet ikke om jeg har lyst til å jobbe så hardt for å få det fint igjen. Så spørs da, om delebilen kanskje egner seg bedre som hovedbil? :)

Blir ingen tur sånn umiddelbart. Skal jeg først dra nedover kan jeg likegreit dra med ei biltralle. Så får planlegge en tur i såfall.

ok, kikket litt ekstra på den i dag, å det er nok litt rustjobb her åsså for å få den fin. Egner seg nok mest som delebil, men selvfølgelig ikke umulig. Er jo en billig delebil, ikke veldig mange igjen av dissa.

Hei,

Har du KE20en lengre?

Har en KE25 som trenger framskjermer, grill, og alle plastikkdetaljene.

Hvordan er ståa på disse delene på din bil?

Må nesten fraktes siden jeg bor i Trøndelag.