Gå til innhold

75 mod Toyota corolla RWD

Ranger emnet


BB 454

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av noen Corolla`r.

 

1 stk 76 mod corolla ke 36, 2dørs stv. (den grønne på bildet)

bil i bra teknisk stand, litt overflate-rust. fint platinert.

Motor fra en ke70. dvs 4k-maskin (ca 65hk). funker helt greit, bruker lite bensin. koster under en tusenlapp i året å ha på veien.(forsikring inkludert) Senket med 2" senkeklosser bak, og "justert" forran. Bra sommerhjul og nye vinter hjul.

 

Selges kr 15 000,- (innbytte vurderes)

 

75 mod Corolla ke 20 delebil. En knekt stikkaksel, ellers hel bil.Tidligere svensk reg, så engangsavgift må betales hvis den skal få norske skilt. (den gule på bildet)

 

Selges kr 2000.- (frakt kan ordnes, mot pristilegg)

 

1980 Corolla ke 70, 2 drs stv

Eid av larvik og omegn brannvesen. bilen selges uten motor og noe rust arbeid må påregnes. Skjelden bil.

veteran over nyttår!

 

kr 3000.- (frakt kan ordnes, mot pristilegg)

 

mine3rolla.jpg

 

Ring el send PM for mer info og fler bilder.

bilene befinner seg i nedre Telemark.

 

tlf: 95706935

Jon Einar Nylund

Endret av BB 454

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilstand på KE20en? Forferdelig mye rust eller ekstremt mye? :)

 

 

Den har vært reparert på tidligere, å er faktisk ikke så ille. hjulbuene bak er hele, men litt i tvil om hvor seriøst arbeid som er gjort der. hva ville du bruke bilen til ? retaurering el ?

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker da jeg har en '74 KE20 stående selv. Den har standardrusten her og der samt at da bruttern slipte ned noe krakelering på bakskjermene (tidligere lakkjobb) kom det frem noen millimeter med sparkel. Vet ikke om jeg har lyst til å jobbe så hardt for å få det fint igjen. Så spørs da, om delebilen kanskje egner seg bedre som hovedbil? :)

 

Blir ingen tur sånn umiddelbart. Skal jeg først dra nedover kan jeg likegreit dra med ei biltralle. Så får planlegge en tur i såfall.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår