Gå til innhold

Rute til passasjer-dør, Toyota Corolla ke36... kan noen hjelpe meg ?

Ranger emnet


BB 454

Anbefalte innlegg

hei folkens!

 

Noen har drive herverk på bilen min mens den sto parkert når jeg var på jobb...

 

Å de måtte selvfølgelig knuse ruta på pasasjerdøra.

 

Er det noen av dere som har, eller vet om noen som har ei slik rute ?

 

Det er til en ke36 2dr stv. Den grønne på bildet!

(tror vindu til cupè karossen av ke 30 åsså passer)

Håper noen kan hjelpe.

 

mine3rolla.jpg

 

Hilsen Jon Einar Nylund

tlf 95706935

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av grunnen at jeg la tråden under corolla tråden, så jeg kunne treffe corolla folket.... veldig skjelden du treffer de på ønskes kjøpt tråden....!

 

det var på en måte ikke ønskes kjøpt, men ett skrik om hjelp, for å få tak i... dette er skjeldne varer. Trodde det var detta, diskusjonsforumet var til for ? eller ?

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av grunnen at jeg la tråden under corolla tråden, så jeg kunne treffe corolla folket.... veldig skjelden du treffer de på ønskes kjøpt tråden....!

 

det var på en måte ikke ønskes kjøpt, men ett skrik om hjelp, for å få tak i... dette er skjeldne varer. Trodde det var detta, diskusjonsforumet var til for ? eller ?

 

Det faller litt mellom to stoler kan man si. Det var derfor jeg ville flytte den, for å unngå at noen andre mods sletter den... Du kan evt flytte den tilbake hvis du vil det, ved å redigere første innlegg. Men den kan i verste fall bli slettet(av noen andre enn meg) :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår