Gå til innhold

World first?! '09 Fiesta på 18"


boXer

Anbefalte innlegg

Litt testing og prøvemontering på Fiesta'n idag...

Fikk lånt noen 8x18" ET40 Compomotive av en hyggelig bekjent. For å prøve disse på Fiesta'n og skjekke passform og klaringer etc.

Det passet mildt sagt helt greit ;) Perfekt innpress foran, bak er det plass til noen 8-10mm spacere for perfekt pass.

Godt med plass og ingen subbing. Skal funke gull sammen med 35mm senk også.

Vel... Bildene...

file.php?id=79

file.php?id=80

file.php?id=82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir større og større ja.

Men du blir overasket over vekten. Ifølge vognkortet mitt veier min 1045kg MED fører. Men ifølge alle artikler på nett veier 3dørs Sport med 120hk bensin 1109kg. Skal kjøre min på vekta så fort jeg får sjangsen.

Nye Fiesta'n er i utgangspunktet 40kg lettere enn den forrige modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Gleder meg ikke akkurat mindre til å få min som jeg har bestilt! Damn elsker den bilen :) hehe

 

Mye gummi er det du har der? 35? Hvordan tror du Panther Black blir med sånne hvite felger? ;) Er på utkikk etter noen litt fete vinterfelger og kunne tenkt meg å prøvd noen sånne i 15". Tror det kunne blitt bra med hvite felger mot en svart bil.

 

Bra du har valgt med sideskjørt.. Synes den ser litt rar ut med orginale skjørt.

 

Har du planer om å bestille senkesett i norge eller på pumaspeed? Får bilen min i slutten av januar. 2010 mod. Hadde vært artig å sett en fiesta som var senka litt. Synes den blir litt høy med 17" sommerfelger som jeg har bestilt.

 

 

http://www.facebook.com/photo.php?pid=4486377&l=534eb027de&id=579821272

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår