Gå til innhold

kræsjet bil...hva å forvente??

Ranger emnet


Revolvo

Anbefalte innlegg

hei...hadde seg sånn i helga at d kom en jævla hjort springende

ut i veien foran meg natt til søndag.

resulterte i at jeg bråbremset og havnet i grøfta og smalt i fjellveggen ganske beint med fronten.(hadde veldig liten fart da d smalt)

 

stygge bulker i front pluss at hele fangeren og det er skeivt og løst. begge aribaggene smalt og knusta frontruta.

 

får takstmann i løpet av uka som skal se på skadene. bilen er en volvo 940 turbo 96. mod med 172000 på telleren.

 

lurer på om dere har vert borti eller hørt om lignende ting?

blir den kondemnert eller fikses den opp igjen?

 

står også xc90 felger med spacere på bilen, som ikke er i vognkort.må disse skiftes ut før han kommer?

 

takker for svar!

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er heldig med at d er splitter nye dekk på bilen. men skeptisk til spacerne selv om de overhodet ikke har noen invirkning på d som skjedde!?

 

utrolig synd med en så fin bil!;( hadde sikkert ikke mer enn 20km/t i d den traff berget...

 

hva får jeg igjen visst den blir kondemnert da tror dere?

 

rød metallic sedan. strøken forsåvidt..delskin og m90 girkasse. 96 mod med 172000 på telleren.

 

bra strek i rekningen at jeg monterte truetrack diffbrems i denne for noen mnd siden da!! får jeg lov å plukke ut den tro?...har ikke den org.

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis skadene er såpass at de vil kondemnere den så får man ofte valget om å ta bilen og få x antall kroner.

 

Da kan du jo bruke pengene på å fikse karosseriskadene igjen...så "bygger" du bare om til uten airbag, det må jo gå ann. Så kan du kanskje klare å redde bilen=)

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har full kasko ja...kosta 16500 når jeg begynte så får jaggu håpe d var verdt d!

 

nei tror rett og slett ikke d er så veldig mye å reparere på...skulle akkuratt til å selle bilen og så den skal bort på ettelerannet vis uansett.

 

tror den fikk seg en bra støkk i fronten så er antagelig noe som er skeivt i konstruksjonen der. må vel litt krefter til for at aribaggene skal slå seg ut...

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tru at den blir kondemnert. Men hvis det bare er noen tusenlapper i minus hvis du kjøper vraket ville jeg ha gjort det.. For så selge den i deler, en B230ft/fk går jo for noen tusenlapper, samme med m90'en, og truetracken.

 

Nå skal det sies at jeg aldrig har kondemnert en bil selv, men hvis jeg var deg trur jeg at jeg hadde satt på noen org. felger før takstmannen kommer, bare for å være på den sikre siden liksom..

 

Det kan og være en ide å finne fram allt av kviteringer på ting du har kostet på bilen oppigjennom tidene(hvis du har noen da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update... takstmannen fikk rekna på d i dag og hadde funnet brukte deler som airbags og front osv. som skulle kjøpes inn.. tror han skulle kjøpe deler for rundt 25000 og fikse bilen på et lokalt verksted her.

 

fikk aldri treft fyren da ,men at han ikke sjekket selene engang var litt skuffende. selen på passasjersiden hadde hengt/strekt seg slik som de skal ved kræsj. dette burde en takstmann få med seg!

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update... takstmannen fikk rekna på d i dag og hadde funnet brukte deler som airbags og front osv. som skulle kjøpes inn.. tror han skulle kjøpe deler for rundt 25000 og fikse bilen på et lokalt verksted her.

 

fikk aldri treft fyren da ,men at han ikke sjekket selene engang var litt skuffende. selen på passasjersiden hadde hengt/strekt seg slik som de skal ved kræsj. dette burde en takstmann få med seg!

 

gå over bilen grundig å se gjennom alt som kan ha blitt skadet under kollisjonen og så sier du ifra til takstmannen.

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår