Gå til innhold

midtkonsoll 3b m/ 2din hull??

Ranger emnet


Zefiro

Anbefalte innlegg

i min passat 3b har jeg klima øverst.cd spiller (1din) under og den oppbevaringshylla i bunnen. Men ..ser noen passater ..er vel 3bg har klima,cd,kassett spiller men ikke hylla under. og dashen er vel lik .samma med midkonsollen .bare ramma som er ulik .stemmer dette? kan jeg bytte om så jeg får mulighet til 2din spiller under klimaen åsså dropper jeg det store rommet under???

Endret av Zefiro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vært inne på samme tanke selv, hvor fant du ramme og nytt frontdeksel for midtkonsoll?

Må du flytte Climaen, eller beholder du den øverst?

2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter

2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna

1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6

1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i
1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klimaen må nok flyttes ned ja. fordi bak ramma som du ser på bildene over er det ei innvendig ramme som bestemmer hvor klimaen skal sitte. Men jeg tok opp på min i går og det er lange nok ledninger på klima til å flytte den . så da gjør jeg det når jeg får ramma. fant denne på bilradiospes uten at det koster skjorta:P http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6997&katid=5&mid=m436&id=&vn=736 . navi MÅ jeg ikke ha med tanke på at det fort blir 3-4000 ekstra og så stort behov har jeg ikke. garminen er montert i frontruta så det får duge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte original ramme, endte med å måtte skjære bort omtrent alle festene og lime fast hele den nye ramma. Stakars den som en gang skal demontere den ramma! hehe

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår