Gå til innhold

Senke Boble

Ranger emnet


Matzz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har akkurat kjøpt meg ei boble, 64mod. Så lurer jeg påm er det noen som vet om alternative måter å senke den på? Var i kontakt med hotshop ang nye deler. Der ble jeg anbefalt enten nye senkespindler OG/eller ny forstilling (type puma) han sa jeg kunne bruke begge deler for å få bilen så lav som jeg overhodet ville. Problemet her er at senkespindler alene ikke gir meg så mye senk som jeg er ute etter, og at de to måtene kombinert gir en samlet pris på ca 7500,- Denne puma forstillingen, hva er forskjellen på den og den som allerede står på bilen bortsett fra det selvsagte? Hvor mye modifisering må til på den originale for å få senket bilen, og er det verdt jobben, eller er det best å betale så mye.

Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke store problemet å senke ei boble forstilling.

Men fjærpakken må ut så man får vasket bort alt fett før sveising. OG !!!!! Det må sveises skikkelig !!!!!!!!!!!

Har moddet flere og det har vært problemfritt bortsett fra den svinete jobben med å få fjærpakkene inn igjen.

 

Oppskrift og hvor mye du må vri for å få ønsket senkning får du ved å kontakte sfro Sverige eller send hele greia til meg . Og ja det er billigere en 7500,-

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har to spørsmål til deg, det første er: Hva mener du med "den svinete jobben" ? Jeg har bare sett forstillinga til bobla på bilde så er ikke helt inne på hvordan den ser ut i detalj enda. Så det andre spørsmålet er: Hva mener du med "hvor mye du må vri" ? Er det vinklingen på denne som avgjør hvor mye senk man får eller er det den fysiske høyden på selve forstillinga? Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan det skal gjøres. Når det er sagt, hvis jeg ikke ser for meg hvordan det skal gjøres så bør jeg vel ikke gjøre det selv :)

Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann. Den svinete jobben er å demontere/montere fjærpakkene. Det er fult av fett i begge røra og det er et lite helvete å få tredd fjærene på plass.

Send den til meg så skal jeg senke den.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann :D

 

Jeg vil nok be deg om å la være å modde originalforstillingen din!

 

Du får kjøpt flere bra alternativer når det gjelder senking!

Hvor mange cm tenker du deg?

 

Du får kjøpt justerbar senkeforstilling, denne senker temmelig godt!

Du kan nesten ikke senke så mye mer, ihvertfall ikke hvis bilen skal brukes i norge ;)

 

Her har du to nettsteder som er verdt ett besøk!

 

http://www.unneberg-bil.no

http://www.vwveterandeler.no

 

Mvh

"Luftkjølt glede ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår