Gå til innhold

Rart at vi Nordmenn elsker Sverige.?

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Dette er prisliste over en volvo S80 NY i Norge med ALT ekstrautstyr du kan få:

 

http://www.volvocars.com/no/tools/Pages/VBS3.aspx

 

Dette er prisliste over en volvo S80 NY i Sverige med alt ekstrautstyr du kan få:

 

http://www.volvocars.com/se/tools/Pages/VBS3.aspx

 

Det sykeste er at den Svenske bilen har nesten 3 ganger så mye utstyr som den i Norge.. Og fler motorvalg.!

 

Legg også vekt på at Svenske krona er lav for tia.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XC90 V8 7-seter executive 315HK

 

Pris Norge, 1.392.800NOK

 

Pris Sverige, 634000SEK = 552700NOK

 

Differanse, latterlige 840100NOK

 

Det sier det meste om de latterlige prisene i Norge, Husk å stemme Høyre\FrP den 14.september.

 

 

Helt vannvittig! Men hva har Høyre/frp tenkt å gjøre med det? (følger ikke akkuratt med i valgkampen:P)

Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres...

Audi 80 1.8 cc (solgt)

Volvo 240se 1992 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr.. Jeg skal flytte til Sverige og jobbe i Norge..

En brukt volvo S80 T6 i norge fra ca 99 koster 180.000kr i Norge.. Samme bilen i Sverige ligger på 40000kr..

 

Hadde min på service i Sverige for en stund tilbake.. Betalte 30.000kr på servicen.. Han som satt bak disken lurte på hvorfor jeg ikke bare kjøpte meg en ny en :P For det hadde jo nesten vært billigere..

Men hadde han visst at min kosta over 100.000kr mer i Norge hadde han nok skjønt meg bedre.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Synes fargen avgjør mye på S80'n generelt..

19" har jeg hørt blir for mye :P eller da mister man comforten.. Har 18" på min.. akkurat passe presis.. Selvfølgelig litt understyring blir det.. men det er jo pga det drar i feil ende.. og comforten er der ennå.. :)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis volvoen koster 1500-2000 kroner. Syke prisene på biler ser ikke ut til og stoppe folk og kjøpe. 300 lapper for og frakte deg att og fram til jobben liksom. Det klarer en 245 diesel ombygd til turbodiesel til under ti lapper like godt.

 

Er så sant!

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis volvoen koster 1500-2000 kroner. Syke prisene på biler ser ikke ut til og stoppe folk og kjøpe. 300 lapper for og frakte deg att og fram til jobben liksom. Det klarer en 245 diesel ombygd til turbodiesel til under ti lapper like godt.

 

Seff ikke.. Men ønsker du bil til 10.000kr får du jo litt mer valuta for pengene i Sverige uansett..

 

Orginalt kom de jo sikkert ut med mer og bedre utstyr i Sverige enn i Norge..

Og gammal diesel er ikke som ny diesel..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår