Gå til innhold

Rød Sierra Coswort sedan med ettertenning, ----Porsgrunn

Ranger emnet


anders92

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakka med eiern, sånn fant jeg det ut ;)

Jeg sa; jeg tipper det MINST er 400.

Den var under innstilling da jeg så den, så dro ikke fullt ut..

Om ikke dere er helt tjukke i huet, så vil dere også se og høre litt forskjell på 2 og 4 hundre gamp :) så ikke diss :P

4 og 6 hundre er etter min mening litt vanskligere å bedømme.. for da er ting allerede så sykt at det blir vansklig å høre og se forskjell for en uten så mye peil.

dere kan le, men dere som gjør det skjønner heller ikke hva jeg mener ;)

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er riktig som "anders92" sier, man ser jo mye lettere forskjell på en bil med 200 og 400 hk, kontra 400 og 650hk. Trenger ikke å ha sett mye på biler eller feks vært mange gangene på rudskogen for å merke det.

 

Litt morsom tråd anyway da :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare liksom at vekt på bil er jo en stor faktor? hehehe... men ja morsom tråd. liker å fyre opp litt ;)

 

Nå er det vel ikke så mye forskjell på vekta ifra en cosworth til en annen da... Enig med morsom tråd, blir litt sånn "omg, jeg så en bil" tråd :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Selvfølgelig kan jeg si imot.

Men først skal jeg bare le litt av følgende uttalelse.

"Erru helt skada" Erru, erru. :D HAHAHAHAH

 

Ok. Om jeg hadde hatt på feit stygg japsepotte på en civic, hadde du hørt om den var trimma eller om det var bare "all show no go"?

Tror ikke det.

 

Jeg hadde det visst du hadde gasset på ja, er relativt lett å se og høre om en bil går bra eller ikke. Etter man tilbringer 30-35 ganger på rudskogen hvert år på forskjellinge treff hører man og ser man etterhvert lettere effekten. (Helt nøyaktig blir det jo alltid, men pleier å stemme rimelig bra)

 

Er ikke så vanskelig å høre om en bil feks har en rimelig kvass kam. Visst man ikke er døv eller blind ser om også bra forskjell på feks en cosworth som er orginal og den som er greit trimmet.

 

Edit: Kan ta bilen min som ett eksempel, er ikke så vanskelig å høre at den har en kvass kam:

Endret av Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å ødelegge nå da! :)

 

Ps. Er ikke enkelt å høre om den har kvass kam om den drar på.

Tomgang er noe annet :)

 

Sant, men hører\ser det jo lettere når noen gasser på.

 

Nå skal jeg slutte å ødelegge :) (Ellers blir jeg helt skada, lol)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår