Gå til innhold

-87 Audi 100 2.2L

Ranger emnet


Gundii

Anbefalte innlegg

Jeg har en tyskimportert 1987 Audi 100 2.2L.

Den har Bosch innsprøytning og tomgangsregulator.

 

Jeg har prøvd å få den til å starte og gå på tomgang, men NEIDA, det har kosta meg mye, og ingenting hjelper.

Den får bensin, og vi har tetta igjen innprøytningsmodulen, for den hadde ingen pakning mellom den og filteret.

 

Er det noen som har noen formening om dette eller noen tegninger? Jeg har også prøvd å bytte ut tomgangsregulatoren, men den funker like dårlig uansett!

 

Jeg har også å kjøre bensinpumpa begge veier for å se om dette kunne ha noe virkning. Har også bytta toppdekselpakningen da denne begynte å lekke litt olje.

 

Håper noen kan svare meg på dette!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså lagt pakning mellom innsprøytninga og luftfilterboksen!

 

Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du har gjort. Men har du tetta igjen så den innsprutdelen med alle di røra osv ikke "er med" ? Eller mellom den innsprutdelen og luftfilterboksen, så du ikke får luft gjennom luftfilter boksen og det er tett under innsprutdelen?

 

Ta et bilde.. For hvis du har gjort som jeg tror så kan du jo bare glemme å få starta'n.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du har gjort. Men har du tetta igjen så den innsprutdelen med alle di røra osv ikke "er med" ? Eller mellom den innsprutdelen og luftfilterboksen, så du ikke får luft gjennom luftfilter boksen og det er tett under innsprutdelen?

 

Ta et bilde.. For hvis du har gjort som jeg tror så kan du jo bare glemme å få starta'n.

 

Mellom innsprutningsdelen og luftfilterboksen så går det en kant som boksen og innsprutsdele skal passe sammen. Der skal det ligge en pakning. Den pankingen var ødelagt, så jeg la ny pakning der for at den ikke skal suge for mye falsk luft.

 

Hvis du ikke forstår så kan jeg prøve å få tatt et par bilder til uka og legge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår