Gå til innhold

Min Audi Coupe GT 1985, 10 ventiler.

Ranger emnet


TrulsHeggekroken

Anbefalte innlegg

igrunn noe kjent med denne. Han kjøpte den motoren som står i nå av meg etter den som sto i orginalt hadde lettere sagt gåen topp pakning....

 

Bilde av helgen jeg polerte bilen.

04042009658.jpg

 

 

har noen bilder fra jeg polerte denne opp i april-mai tider iår. om du vil jeg skal poste dem.

 

Bilen iseg selv veldig bra. Lakkeringsjobben som er gjort på denne har jeg virkelig sett bedre av. Uten at jeg skal trenge og gå i detaljer....

 

Men for all del, grom bil, kul lyd !

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igrunn noe kjent med denne. Han kjøpte den motoren som står i nå av meg etter den som sto i orginalt hadde lettere sagt gåen topp pakning....

 

Bilde av helgen jeg polerte bilen.

04042009658.jpg

 

 

har noen bilder fra jeg polerte denne opp i april-mai tider iår. om du vil jeg skal poste dem.

 

Bilen iseg selv veldig bra. Lakkeringsjobben som er gjort på denne har jeg virkelig sett bedre av. Uten at jeg skal trenge og gå i detaljer....

 

Men for all del, grom bil, kul lyd !

 

 

Ja:-D bare å poste de bildene du har av bilen.

 

Lakke jobben er dårlig gjort, må si meg enig der. De som lakka, lakket halve motor rommet, og ikke bagasje rommet :p

 

Men stemmer det at motoren hadde gått 150 000 når han kjøpte den?:)

Audi Coupe GT 1985 (10 ventiler, 2.2L, 2.5" eksos, 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gått igjenom EU nå eller ? hvordan er standen på bilen for tiden ?

 

Skal eu godkjennes til fredag.

Neida, den er helt greit den

Vært mye fram og tilbake med den i det siste.

Lakk olje som faen fra girkassa, men det er fikset nå.

Sveiset eksosen, men begynt å lekke litt igjen

eksosen ligger å dunker i eksosen og dunker på akslingen ved ujevn vei, humpler osv. Pga eksosen passer ikke i det hele tatt på denne bilen.

Må også få tak i et speil pga innvendig speil er knekt. eneste som har det er gromstad, orginal speilet koster 1600 kroner.

Nylig skiftet høyre styrekule

 

Lakken blir dårligere og dårligere, tror han var stein han som lakka bilen.

 

 

Så når pengene er i boks skal jeg kjøpe effektanlegg eller orginal eksos til bilen.

Vurdere sterkt å bruke dimme pengene fra millitæret på lakkering (1 år til) viis jeg ikke selger før den tid.

 

får håpe det ikke blir noe problem å eu godkjenne den, sjekket alt av bremser og slikt, å det er i orden. Mangler tuv papirer på senkesettet, men prøver å få tak i noen papirer til hvilket som helst senkesett og prøve å få det igjennom. Der jeg skal eu godkjenne den, er de litt slappe :P

 

Har brukt et par tusen kroner på den siden jeg kjøpte den, har bare vært utgifter, er altid et eller annet som få fikses.

 

Så der har du historien ;)

Audi Coupe GT 1985 (10 ventiler, 2.2L, 2.5" eksos, 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår