Gå til innhold

Spørsmål om Ligthning !

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
Må jo være noe som er feilkopplet på din da, siden kjørelysene lyser når du har den på parklys stillet

 

 

Når jeg slår over på parklys så lyser fortsatt kjørelysene.Men de blir dimmet ned litt (Knapt så man legger merke til det )men ikke nok vist nok.Ettersom det er blitt ettermontert egne parklys i lyktene når den kom til Norge så hadde det vært enklest og koble ut kjørelyset på parklys innstilingen.Det kan nå vær at noe er feilkoplet og som du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir montert parklys i nadre lykter er normalt når bilen kommer til norge, siden den originalt har orange parklys i usa, er dei automatiske kjørelysene også ettermontert i norge ? vet ikke hvordan det er nå, men tidligere så var det ikke automatiske kjørelys på amerikanerene fra fabrikken.

 

Og at dei automatiske kjørelysene bare dimmer litt ned når du skrur over til parklys posisjon er en feilkoppling, er kun parklys som skal lyse når bryteren står i den posisjonen

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir montert parklys i nadre lykter er normalt når bilen kommer til norge, siden den originalt har orange parklys i usa, er dei automatiske kjørelysene også ettermontert i norge ? vet ikke hvordan det er nå, men tidligere så var det ikke automatiske kjørelys på amerikanerene fra fabrikken.

 

Og at dei automatiske kjørelysene bare dimmer litt ned når du skrur over til parklys posisjon er en feilkoppling, er kun parklys som skal lyse når bryteren står i den posisjonen

 

 

Det er ingenting som furundrer meg egentlig om de er feilkoblet.

Det er gjort utrolig dårlig arbeid med det som er ettermontert når disse bilene kom til Norge.Når bryter'n står på Auto så har jeg lys frampå bil , men ikke i dashbordet og bak hvis jeg ikke tar helt feil.Når det blir mørk da så er det en sensor som slår på lysene bak og i dashbordet.(DRL daytime running ligth).

Synes det er rart at kjørelysene blir dimmet ned når de står på park lys.De skulle jo slukket helt også har de ettermonterte parklysene lyst på parklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår