Gå til innhold

Ranger emnet


Sviddogsvart

Anbefalte innlegg

Style traktor, jaja... Hvordan skal du ha det? Jalla eller stilig? http://bsbildeler.no/butikk/ har iallefall plastikk. Hvis du ønsker at traktoren skal bli stilig ville jeg gått for kul lakk, kromme en del deler, og bygge om eksosanlegget.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den BSBildeler-linken ser lovende ut, takk skal du ha. Traktoren skal være med på en film, den skal vel ha noe "stilig" ved seg, men først og fremst skal den ha MYE... Til og med utstoppa dyr i grillen, om du skjønner, så jeg må lage mye fra bånn av, men lysrigger, lydanlegg, kromma deler, eksosanlegg, vinduer og karosseri skal nok bli mer i den stilige kategorien. Jeg skal sansynligvis flammelakkere panseret. Men dette blir jo et spørsmål om tid og penger til syvende og sist, så jeg sanker så mye info om ferdiglagde produkter som mulig foreløpig. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke 60" bak og 30" forran, soting, senk, 1 stk. Jackhammer sub. svær vinge montert på trepunktsopphenge(som man kan ta opp og ned sånn at du får riktig "Downforce")

 

Kan droppe Angel eyes på den, da det ser litt "jalla" på noe som ikke er BMW

:D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul idé, men jeg får en kar til å lage spinning rims til bakhjula. Mener Hufsa at Felleskjøpet er en bra hovedsponsor for traktorn? Jeg trenger å finne én forhandler som har så mye styling utstyr som mulig, jeg tenker å tilby stripa øverst på frontruta der mange har "Pioneer" eller et annet statement. Mitt intrykk er a Felleskjøpet ikke har så mye pimpe-ting, men kanskje jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår