Gå til innhold

Deler til vw passat 74 modell

Ranger emnet


kongstian87

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hva trenger du?

 

Dette er ikke deler du finner bak hver en busk for å si det sånn, er svært få om noen nettside som har deler til disse bilene.

 

kunne tenke med et senkesett, listene i chrom som er rundt bilen, eksosanlegg da det som står på er gjennomrusta og det nytter ikke å sveise da det ikke er noe sted og få sveise fester.

 

ny låsemekanisme i fører dør.

dynamo. (kan den universale fra biltema passe?)

 

 

har funnet ut at dette ikke er noe vanlig bil i gata lengre, tok kontakt med den lokale vw sjappa de kunne ikke hjelpe meg med noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenke med et senkesett, listene i chrom som er rundt bilen, eksosanlegg da det som står på er gjennomrusta og det nytter ikke å sveise da det ikke er noe sted og få sveise fester.

 

ny låsemekanisme i fører dør.

dynamo. (kan den universale fra biltema passe?)

 

 

har funnet ut at dette ikke er noe vanlig bil i gata lengre, tok kontakt med den lokale vw sjappa de kunne ikke hjelpe meg med noen ting.

 

Har akkurat henta en delebil så har vel det meste av dette. Senkesett har jeg ikke til denne, er dette combi eller st.v?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :D

hvor mye skal du ha for det da?

du vet ikke om noen som skaffer senkesett med papirer vel?

skal prøve og få riktig stuk på denne hehe

 

Det finnes ikke senkesett med papirer til denne, jeg har 3 slike biler så det vet jeg. Er forskjell på coupe og variant bak, foran passer fjærene fra Audi 80.

 

Jeg skal mest sannsynlig ha luft på min variant.

 

Skal ha 800,- for et komplett listesett.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 months later...
trenger du splitter ny org fanger?

 

litt gammal tråd men likevel.. årsmod på fanger? hvilken type fanger har du?

 

selger en komplett passat stv 74 mod i deler

ligger tråd under delesalg her på forumet om noen trenger noe

pm eller ring/sms om noen trenger noe

994 635 92

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår