Gå til innhold

Folk på forumet som tar betalt -men ikke leverer

Ranger emnet


Roy001

Anbefalte innlegg

Hva skal man gjøre med selgere på dette forumet som tar forhåndsbetalt for deler, men som ikke leverer, eller gidder å betale tilbake hvis de ikke vil/kan selge allikevel?

 

Skulle gjerne hatt en oversikt her over "råtne egg", så ikke andre går i samme fella.

 

Kjøpte en Webasto av et forumsmedlem i begynnelsen av mai, og overførte 1645 kroner via bank, men han har aldri sendt noe.

Han skulle betale tilbake, men nå svarer han ikke på sms, epost eller PM.

 

Råd ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i verden bor denne "snille sjelen" da? :)

 

Ikke for å få tilbake pengene, men for fornøyelsens skyld så hadde jeg gladelig kjørt et stykke for å hente tilbake pengene mine, med litt renter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel til ettertanke der ja

Min "venn" har i hvertfall skrevet et svar på forumet senest 1/8-09, så han er i hvert fall såpass frisk.

Er ikke all verdens penger, men det er nå tross alt mine penger, og kona ville sikkert at jeg skulle brukt dem på henne, enn på "vennen" min...

 

Ja hvorfor sendte du dem ikke bare til meg? ;)

Men seriøst, jeg ville anmeldt det jeg, for syns skyld om ikke annet.

Du kan jo sende en pm/sms og lufte det for vedkommende først, så han fikk en sjanse til.

Og så kan du jo vise til nicket i tråden etterhvert om det ikke løser seg, så det er søkbart og han skal "selge" flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruzlebiff -Jeg kommer opprinnelig fra Kongsbærr sjøl, så tanken har streifet meg. Er ikke såå langt opp til Mjøsa.

Men det var nok mer slikt man gjorde da man var yngre.

 

Henne -Skulle heller gjort det vettu! Jeg er bare såå dust!

Men -ja, vedkommende har fått en epost i tillegg til diverse PM-er. I eposten gir jeg ham en mulighet til å ta kontakt, slik at vi gis en mulighet til å løse dette før jeg anmelder det. Har tross alt alle sms og eposter liggende som underlag, i tillegg til bankoverførselen. Vurderer også å sende et brev med... var det Posten det heter? for å gjøre "alt i min makt" for å komme i kontakt med ham før jeg legger breisida til og fyrer løs med det jeg har -kan være skikkelig plagsom -lenge, hvis jeg blir pissed!

 

Men jeg er egentlig en ganske hyggelig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår