Gå til innhold

Tattoo

Ranger emnet


Kazzy

Anbefalte innlegg

Skal ta meg tattoo om ikkje så lenge, og trenger litt tips.

 

Skal ikkje væra så stor, men slik "passe", hadde planer om å ta den på underarmen. Og den SKAL væra svart / kvit.

 

Etter å sett filmen The Boondocks Saints blei eg litt hypp på å ta liggnans tatoo, ikkje lik, men noko på latin. Men etter litt tenking trur eg drit langt i det:)

 

Har kommet fram til å ta tattoo med pinup kjerring og poker kort i bakgrunn. Evntuelt grim reaper med poker kort. Lignans den opperste til venstre og den under http://www.tattoojohnny.com/search.asp?k=card

 

Men istan for å bruke Royal Street Flush som kanskje er litt oppbrukt, tenkte eg å skrive fødsel dato og andre "store" datoer.

 

Men trenger litt tips her, ikkje sikkert eg ein gong skal ta slike nevnte tattooar, så bare skrik ut alle forslag dekkon har;)

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk ut sånn ca hva du vil ha. Fx: kort, pinup og evt andre ting.

Stikk til en ålreit tattoosjappe og si hva du vil ha og hvor du vil ha den, så tegner han/hun den til deg og det blir garantert hundretusen ganger kulere en du kan tenke deg.

 

Ja, skal gjøre det:)

 

 

Ikke volvomerke? :O

 

Det blir neste tattovering;D

 

 

Mitt tips må være å droppe det.

Trenger du tips fra andre er du ikke klar for det...

 

Neida, men bare tips og ideer på tattoer som kan være greie, veit jo sånn ca akkuratt hva jeg skal ta.

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha volvo i nakken, eller på siden på halsen, fra skuldra og opp til kinnbeinet;) det hadde vært gromt.

 

 

Er ikke det toppen av det å være harry vet ikke jeg, men volvo er jo ganske harry igrunn, så det går vel opp i opp :p

 

Generelt så ser det bare teit ut når man tatoverer merker, navn på kjendiser, helter o.l.

 

Tatoveringer skal bety noe mener jeg. (Seff kan volvo bety mye for den personen), men på en annen måte..

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tattoo-sjappene gode på å tegne biler på kroppen liksom? ser det realistisk ut, eller blir det feil linjer og stygt?

 

Margido: det er jo utvilsomt usikre folk psykisk som ikke tør å være litt harry, så det er nok null stress for Kazzy:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår