Gå til innhold

Toyota 89mod prosjekt

Ranger emnet


Tripaex

Anbefalte innlegg

Hei nå har jeg og en venn (Hrpz88) startet på et prosjekt da en toyota carina 89mod! Vi har gjort litt på den siden vi fikk den men tenkte jeg skulle legge den ut her å se om jeg får noen goder ider av dere her på bilforumet!

skal prøve å holde det så billig som mulig men litt vil det vel koste meg :tannløs:

 

Det startet egntlig med at bestemor mi skulle selge sin =P for 2000kr og da slo jeg til jeg :rolleyes:

 

ja uansett så her er den som den var når jeg fikk den

 

DSC00859-1.jpg

 

he he forden til kjerringa bak der =)

 

DSC00861.jpg

 

DSC00863.jpg

 

DSC00862.jpg

 

hvis noen har noen idere på åssen farge jeg burde ha og hva jeg burde ha inni så post det her da vel =D

 

ja her er noen bilder av den inni

 

DSC00865.jpg

 

DSC00866.jpg

 

DSC00869.jpg

 

DSC00870.jpg

 

som dere kan se så er det en del jobb på den men skal nok få den til å bli fin igjen :tannløs:

 

BTW rev ut interiøret driver å setter det inn igjen nå men poster bilder i morgen

Endret av Tripaex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk desverre ikke lagt ut bilder som jeg sa for vi var ute å kjørte litt med forden til kjerringa og vi dro på litt hardt så girkassa gikk til hel****! så blir vel en liten stopp på toyota'en nå!

 

Men jeg sitt da foran pc'en her så tenkte jeg skulle prøve å lage nye instrument skiver!

Ja uansett her er dem jeg har laga til nå=)

 

ORGINAL!

Skiver.jpg

 

LAGA SELV!

WOWskiver.jpg

 

GAF.jpg

 

tenkte jeg skulle lage noen flere =) men må vente litt øya mine er litt rare etter jeg har sittet og stirra på en skjerm i 6-7 timer =P

 

skal prøve å legge ut noen flere bilder etter hvert =)

Endret av Tripaex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke noe rullemaling her nei blir lakkering når den tid kommer =) har drevet med lakkering i 2år så skal vel prøve med subaru blå tror jeg =)

 

Laster opp noen bilder av bilen inni når jeg kommer hjem igjen =)

 

altså styling tror jeg blir litt dyrt for det er ikke lett å få tak i til denne bilen her! ell er det noen som vet om noen plass som selger sånne deler til denne bilen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok=/ kjett at det ikke er til denne bilen! har en venn som driver med glassfiber så skal høre med han =)

 

Prøvde å lakke lysene på bilen for ca 2t siden men det var et herk så jeg klikka og knuste dem! faen!! få tak i nye da=( ja ja! frustrert hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG så fikk jeg tatt bilde av den inni

 

Orginal fargen var det samma som er på setet. som du ser VELDIG stygg blå farge!

 

05082009053.jpg

 

05082009050.jpg

 

Som du sikkert ser så er ikke speedometeret der for det ligger i gangen skal legge inn de nye skivene i dag tenkte jeg =)

 

05082009051.jpg

 

05082009052.jpg

 

ikke helt ferdig med baki på den ennda venter på resten av delene =)

 

05082009054.jpg

 

 

tok et bilde av fronten oxo etter jeg tok av lysene

 

05082009055.jpg

 

 

 

PS: er det noen som vet hvor mye dem tar på høggeren for nye lamper foran?? sånn ca pris:happyhappy:

Endret av Tripaex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og legge orginal skivene bak ble for mye lys =P men må nok gjøre det i morgen for skal på jobb nå =/ egntlig ferie men var kaos der så må komme da =P

 

Fikk ny girkasse i går og jeg og svigerfar og en kompis satte den inn på forden =) så da blir det ford 20m til gol treffet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår