Gå til innhold

Honda Integra TYPE R, noen som vil dele litt erfaring


speed300

Anbefalte innlegg

lurer litt på og kjøpe honda integra type r. lurer derfor på om det er noen her på forumet som vil dele litt erfaring. Er først og frest interesert i hvordan kvaliteten og holdbarhenten er på denne bilen, tåler den og bli kjørt hard. lurer også på hva foriskrigspremien ligger på (CA!!!) for denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Heisann kompis!

 

Jeg eier per dags dato en Integra, og jeg vil faktisk si dette er en av de morsomste bilene jeg har kjørt noen sinne!

Lyden i en Integra er noe du ikke får oppleve i en annen bil. Har du prøvd å sitte i en noengang? Når man kommer til 5500-5900 omdreininger når Vtecen slår inn da blir det en syk lydforvandling!=)

 

Holdbarhetsmessig er det jo strålende Honda kvalitet hele veien!

Honda fikk mye skepsis for sine VTEC motorer i begynnelsen grunnet så mange små deler i motoren som styrer VTEC som folk mente var utsatt. Dette viste seg å være meget feil og de motorene er noen av de beste og mest holdbare du får fra honda.

 

Jeg har ikke utført noe rep på min siden jeg kjøpte den for ca ett år siden. utenom oljeskift osv=)

 

Forsikringen er en smule. Jeg er 21 år og har ca 16500 i året på FULL kasko, med ca 40 % bonus.

 

Den skal også tåle meget hard kjøring, men en ting du SKAL være obs på og respektere med Hondaen er å vente med å dra den hardt til du har kjørt ca 5-10 min. slik at motoren kan bli varm. Vtecen vil ikke slå inn om motoren er for kald, eller det er for lite olje osv osv. Gjør du dette vil den holde evig=) (nesten)

 

Hvor bor du? Bor du i nærheten kan du jo få en demo om du vil ;)

 

INtegra er det baare å anbefale, de er verd hver krone!

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår