Gå til innhold

350 smal block

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Hei, noen som vet hvor mange Hk & Nm det er i en 350 small block, sitter i en 77 Buick Regal

 

77 Regal har enten en Olds 350 eller en Buick 350 motor. Ikke Chevy 350. Chevy 350 ser veldig liten ut utvendig, en Buick 350 er nesten like stor utvendig som 455 motoren.

 

I 1977 har Buick 350 motoren 155 hk og 396 nm.

Oldsmotoren har omtrent samme moment og 170 hk, og var en California option pga. avgasskravene.

 

Ikke noen lyn akkurat, men solide som fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

77 Regal har enten en Olds 350 eller en Buick 350 motor. Ikke Chevy 350. Chevy 350 ser veldig liten ut utvendig, en Buick 350 er nesten like stor utvendig som 455 motoren.

 

I 1977 har Buick 350 motoren 155 hk og 396 nm.

Oldsmotoren har omtrent samme moment og 170 hk, og var en California option pga. avgasskravene.

 

Ikke noen lyn akkurat, men solide som fjell.

 

 

81 modellen som jeg har, hadde orginal chevy 267 v8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den motoren kom i 1980, men også den var en Oldsmotor. De brukte samme blokka på den lille dieselen, altså ikke 350 dieselen med den noe mer ukjente 4.4 literen.

267 motoren har forøvrig 115 hk...

 

ok. kan hende jeg misforstår men den 267 jeg hadde var en ren chevymotor ingen blanding av olds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. kan hende jeg misforstår men den 267 jeg hadde var en ren chevymotor ingen blanding av olds.

 

Ja, og det er helt rett. Jeg som bommer. 267 er en Chevrolet motor. Hadde du hatt en 260 cid hadde det vært en Olds, men Pontiac hadde sin 265. Det var 260 cid Oldsmobile bygde sin noe lumske diesel på, tillegg til 350 åtteren da. Men ingegn av motorene noen suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er helt rett. Jeg som bommer. 267 er en Chevrolet motor. Hadde du hatt en 260 cid hadde det vært en Olds, men Pontiac hadde sin 265. Det var 260 cid Oldsmobile bygde sin noe lumske diesel på, tillegg til 350 åtteren da. Men ingegn av motorene noen suksess.

 

he he.. da skal vi være enig..:well:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår