Gå til innhold

Min 1990 525i 250 hk

Ranger emnet


peringe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg er ny her og har sjøpt meg ein rå bmw med full riger stailing og blodtrimma motor.

 

Det skal være rundt 250-300 hk i den, men trur det e rundt 320 hk. Den spinne lett i revers og første. litt dårlig klutsj, men skal kjøpe ny.

 

kommer bilder snart. må få de inn på dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

535i - Autodb

 

Er det denne? Annonsen hvor du linket til et bilde, er jo en 1988 535i, 230hk ifølge annonsen..

 

Jeg veldig interessert i å høre hva som er gjort med motoren av trimming, siden det var en voksen mengde med hk nå... :)

Endret av Zikonian

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Er nok ikke så mye en gang hvis den ikke spoler på mere enn revers å 1.. Det klarte granadan jeg hadde også. Den var det bare 160 hk i..

*Just because I don't care doesn't mean I don't understand*

 

*If something's hard to do, then it's not worth doing*

 

*I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hyundai i30 leiebilen jeg hadde for litt siden med 1.6 diesel og 90hk spolte lett i både revers og 1 gir så det er nå ikke mye å skryte av:P

 

Og ettersom bilen han viser til i bilde er en 88 535 og bilen han påstår og eie er en 90 525i ( med 320 NA hester...:O) så tenker jeg fort vi kan konstantere at vi har med dagdrømmene til en sub 16årig å gjøre:P

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai i30 leiebilen jeg hadde for litt siden med 1.6 diesel og 90hk spolte lett i både revers og 1 gir så det er nå ikke mye å skryte av:P

 

Og ettersom bilen han viser til i bilde er en 88 535 og bilen han påstår og eie er en 90 525i ( med 320 NA hester...:O) så tenker jeg fort vi kan konstantere at vi har med dagdrømmene til en sub 16årig å gjøre:P

 

Får vel si meg enig her ja.

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår