Gå til innhold

Kjøring med (FLERE) tilhengere

Ranger emnet


Geir A

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ser att mesta kjører transportere og liknende biler samt C1 lastebiler med opptil 3 stk personbiltilhengere på slep samtidig.

Ringta vegvesenet for å få opplysninger om dette, men de stilte seg

uforstående til dette, han jeg pratet meg hadde ikke kjennskap til om dette var lovlig eller om vegvesenet hadde dispensasjon til dette.

Noen her inne som kan noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri sett før. Ta ett bilde neste gang du ser det da.

 

Jeg har aldri sett deg før heller - få se bilde av deg....

 

Har ikke for vane å ta bilde av andre biler mens jeg kjører bil.

Kjørte forbi en idag på vei til jobb.

Østre Aker vei - sørøver...

Endret av Geir A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt var vogtoget i totallengde?

Flere personbilhengere etterhverandre er ikke lov, men skal nok ikke se bort fra at en trekker med henger kan trekke en bilhenger etter seg om lengda ikke overstiger 18 meter

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett deg før heller - få se bilde av deg....

 

Har ikke for vane å ta bilde av andre biler mens jeg kjører bil.

Kjørte forbi en idag på vei til jobb.

Østre Aker vei - sørøver...

 

Er du 14 år eller? Du skriver

Ser att mesta kjører transportere og liknende biler samt C1 lastebiler med opptil 3 stk personbiltilhengere på slep samtidig
Utfra min tolkning av det du skriver her så har du da sett det flere ganger med flere forskjellige biler. Mesta har "hovedkontor" rett borti gata for meg. Jeg kjører rundt i bil i oslo og akershus i jobbsammenheng hele dagen hver dag og har ALDRI sett dette du snakker om. Sier ikke at det ikke har skjedd eller at du ikke har sett det. Men siden du tydelig vis ser dette støtt og stadig så får du bare ta ett bilde neste gang da. Så hva faen har dette med om du har sett meg å gjøre eller ikke?

 

 

EDIT: Dessuten er det bilde av meg i avataren min så;)

Endret av Kong-Erik J

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett SVV kjøre rundt slik, men slike by-tog som brukes til sightseeing bruker jo å være en eller anen ombygd bil som trekker flere hengere som igjen trekker hengere.

 

Om jeg skal tippe, så vil jeg tro at alt er lov, så lenge henger som trekker har sving på framakslingen og totalvekt og lengde for vogntoget er innenfor lovlige rammer.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 14 år eller? Du skriver Utfra min tolkning av det du skriver her så har du da sett det flere ganger med flere forskjellige biler. Mesta har "hovedkontor" rett borti gata for meg. Jeg kjører rundt i bil i oslo og akershus i jobbsammenheng hele dagen hver dag og har ALDRI sett dette du snakker om. Sier ikke at det ikke har skjedd eller at du ikke har sett det. Men siden du tydelig vis ser dette støtt og stadig så får du bare ta ett bilde neste gang da. Så hva faen har dette med om du har sett meg å gjøre eller ikke?

 

 

EDIT: Dessuten er det bilde av meg i avataren min så;)

 

 

Jeg må ærlig innrømme at hadde jeg ikke trodd på at det faktisk var deg i avataren din, hadde jeg trodd DU var 14... Hvorfor henge seg opp i bagateller når det finns trær? Og en ting til: Jeg ER 14, så ikke diss...

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett SVV kjøre rundt slik, men slike by-tog som brukes til sightseeing bruker jo å være en eller anen ombygd bil som trekker flere hengere som igjen trekker hengere.

 

Om jeg skal tippe, så vil jeg tro at alt er lov, så lenge henger som trekker har sving på framakslingen og totalvekt og lengde for vogntoget er innenfor lovlige rammer.

 

 

 

Det er ikke slepvogner men tilhengere, enakslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 14 år eller? Du skriver Utfra min tolkning av det du skriver her så har du da sett det flere ganger med flere forskjellige biler. Mesta har "hovedkontor" rett borti gata for meg. Jeg kjører rundt i bil i oslo og akershus i jobbsammenheng hele dagen hver dag og har ALDRI sett dette du snakker om. Sier ikke at det ikke har skjedd eller at du ikke har sett det. Men siden du tydelig vis ser dette støtt og stadig så får du bare ta ett bilde neste gang da. Så hva faen har dette med om du har sett meg å gjøre eller ikke?

 

 

EDIT: Dessuten er det bilde av meg i avataren min så;)

 

 

Du om det...

Ta deg en tur innom Risløkka, står mange parkert der.

Tlhengere med skilt som viser omkjøringstavler.

Der står tilhengere med krok og kontakt bak, slik att du kan

trekke flere etter hverandre.

Se ironien bak det forrige svaret mitt, men jeg utsetter hverken meg selv eller andre med å ta bilder mens jeg kjører bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår