Gå til innhold

Bilder av din Corolla!

Ranger emnet


Rekord

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får ett poeng for fet tråd, ett poeng for fet Rolla og et bonuspoeng for at du har en Daihatsu.. :D

 

Her er min Rolla:

DSC_0157-2.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde jo denne:

Annonsebilde.jpg

 

Ikke noe spesiell på noen måte, men den gikk bra og billig, hadde bra anlegg og var problemfri. Kjørte 50000 i året med den de 3 åra jeg hadde den :) Da var alt originalt untatt reimer, skiver og klosser og andre billige slitedeler.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har for tiden 2.

 

HPIM0794.jpg

 

Prosjektbilen som foreløpig får en del TLC og forhåpentligvis bredding klar til glattkjøring på bane i vinter, og 4AGE til sommeren kanskje.

 

 

DSC00075.jpg

 

Mine 16x7 Sparco Rallyfelger prøvemontert. Krever seriøs spacer. Og ja, bukken er gull å ha.

 

 

DSC_0027.jpg

 

Bruksbilen jeg kjøpte i vinter, på glattkjøring med fruens Hakka5 dekk. KONGE! Tror ikke jeg klarer å kvitte meg med den selv om det er planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har desverre ikke bilder, men hadde en '87 AE82, 1.3 GL Sun 12Valve, hvit med to sorte striper midt over, sota ruter og et diigert sony x-plod-merke i bakruta. Med dunk, baum og 3" enderør var det den ultimate rånebilen:D

 

Søk på "massey vs corolla" på YouTube, så finner dere ut hva som skjedde med den, etter at en viss person grusa girkassen på'n;)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Plumbo, den siste corollaen din me spesiell 2-delt lakk har jeg faktisk sett!! Jeg så den i sommer når jeg var i hamar-omerådet på en shell stasjon. Utrolig kult, for meg som bor i andre enden av sør-norge å finne en bil jeg har sett/spotta tilfeldig, på forum.

 

Bilinteressert som jeg er(vil jeg påstå), så tok jeg jo selvfølgelig bilder av rollan. Slenger dem ut fordet om de ikke er så bra. Vi skulle videre, så det ble litt i farta.

 

bilde109.jpg

bilde110.jpg

Den røde GT corollan din var også dritfet!

Endret av Jan Einar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jan einar ! :D takker stort for bildene ( erde første spottings bildene jeg har fått tilsendt av noe forum medlemer noen gang ;) tror det var i fjor sommer du var på hamar og så den for det var ikke lenge den var på veien med den lakken der :\ ( fra mai til august i 2008 ) er pr. dags dato uten motor og venter nå i spenning på og få den til bake. har vært mye kluss med forje mekaniker og jeg har hentet den tilbake og levert den til en anna mekaniker ;) btw er du på hamar området og har lyst til og slå av en prat og se på noen prosjekter osv er det bare og si i fra ( det gjelder vel alle det da ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jan einar ! :D takker stort for bildene ( erde første spottings bildene jeg har fått tilsendt av noe forum medlemer noen gang ;) tror det var i fjor sommer du var på hamar og så den for det var ikke lenge den var på veien med den lakken der :\ ( fra mai til august i 2008 ) er pr. dags dato uten motor og venter nå i spenning på og få den til bake. har vært mye kluss med forje mekaniker og jeg har hentet den tilbake og levert den til en anna mekaniker ;) btw er du på hamar området og har lyst til og slå av en prat og se på noen prosjekter osv er det bare og si i fra ( det gjelder vel alle det da ;)

 

Ja, selvfølgelig var det i fjord, jeg som tuller litt her...

åå Det hadde vært kult å kommet bort en tur! Men dessverre bor jeg nok 8timer fra deg ca. og jeg har bare vært i hamar en gang, Det var den gangen jeg så denne her. Kult at du holder deg til corolla virker det som, er biler som jeg kunne tenkt meg selv en gang i framtiden... Måtte blitt en slik som du har i rød, eller en KE70 da:) Hvilken farge er corolla'n nå da?

 

Kan i samme slengen vise deg/dere min brors toyota. Meeget strøken etter alt arbeidet som er blitt gjort med den. Recaro seter, oppgradert understell osv.

103-0348_IMG.jpg

bilde011.jpg

IMG_4730.jpg

IMG_5061.jpg

 

Er litt offtopic dette, så bare si ifra om jeg skal ta bort bildene.

Endret av Jan Einar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke værst den celican der nei ! ser det sitter k sport understell på den og nylig tektyl behandlet og greier ;)

corollan ser helt lik ut som sist har ikke gjort stort på den det siste året da jeg har hatt dårlig tillgang på og drive med privat på de værkstedene jeg har jobbet på ( noe som har endret seg i sommer ) starter opp eget lakkerings værksted over nyttår nå så det blir mye jobbing framover ;) men det som har vært prosjekt bilen det siste året har vært en gammel ord som står nevnt i sitate mitt ( ford 17m vare bil fra 1970) dette har også vært bruks bilen min dette året. ( noe som rånern skrev om i reportasjen om den ;) )

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår