Kong-Erik J 10 Report post Posted July 18, 2009 Finnes jo ikke noe IQ tråder her. Så IQ for første gang live i går. Synes den var faktisk tøffere live enn på bilder så tok en tur til Toyota for å se på den. Hvis dette blir aktuelt så blir det en IQ2 med 1,4 D-4D motor på 90 hk. Siden bilen fremdeles er såppas ny så er det vel ikke laget så mye snacs til denne på ettermarkedet ennå. Men kan jo starte med den 1,4 motoren. Hva kan man gjøre med den. Ser det ligger flere tråder om D-4D motorer her men det er stort sett større motorer. Hva vil denne litte motoren yte etter chip. Er det laget chip til denne motoren ennå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laffy 10 Report post Posted August 15, 2009 Finner noe her: trc-tuning Trenger du trimme 1,4 literen? Den går jo greit nok i yaris, og IQen er jo mye mindre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kong-Erik J 10 Report post Posted August 15, 2009 Nå ja. Mener nå den går som en bøtte møkk jeg da:) Men det er jo smak og behag og hva man er vandt med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laffy 10 Report post Posted August 15, 2009 nå skrev jeg greit nok, ikke at den går bra.. Og vil man ha en morsom bil som går greit så kjøper man noe annet enn en IQ er nå min mening. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JChE 11 Report post Posted August 16, 2009 Flyttet til Toyota(Man trenger ikke å velge et underforum) Artige små biler dette ja, men ikke så fine etter min mening. Har dog ikke sett en i virkeligheten, så mulig jeg endrer mening da :) Quote Share this post Link to post Share on other sites