Gå til innhold

Vann i bilen!(lekkasje)

Ranger emnet


peugeotfreaken

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Peugeot 406 2.0 HDI 2001 mod. Jeg har fått et problem med den. Jeg hadde parkert bilen i parkeringsplassen i går natt, og neste dag var gulvet bak pasasjersetet foran fylt opp med vann. Det var ikke vått i taket eller setet. Alle vinduene var lukket og ellers er bilen tett. Har vasket den flere ganger uten at det har kommet noe vann inn. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har fått tørket den, men det begynner å komme vann inn igjen. Jeg er helt fortvilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk drenering i brønnen under frontrute. Her samler det seg mye drit, og blir det tett her kommer vannet inn i bilen.

 

Sjekk også drenering til en evt.takluke, det er 4 stk.(en i hvert hjørne)

 

Disse slangene kan blåses rene med trykkluft eller stakes opp med stiv ledning eller lignende.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det er i gulvet ved baksetene vannet samler seg opp. Jeg skal sjekke brønnen under frontruta. Bilen har ingen soltak. Det er kjip problem. Bilen kan ikke stå ute :(

Sjekk drenering i brønnen under frontrute. Her samler det seg mye drit, og blir det tett her kommer vannet inn i bilen.

 

Sjekk også drenering til en evt.takluke, det er 4 stk.(en i hvert hjørne)

 

Disse slangene kan blåses rene med trykkluft eller stakes opp med stiv ledning eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår