142 preformance 10 Report post Posted July 8, 2009 hei. tengte jeg skulle lage en tråd om 940 til dama. den er neste ferdig da men står igjen litt. Slik så den ut når vi hentet den,bare det var hvit fanger og ikke senket. vinter modus før den blei satt bort. planen var å bare fikse litt på den og lakke den sølv igjen men sånn blei det ikke. fikk tak i bilig s90 skjermer,lykter,grill,lister,bakfanger,dørhondtak og ødelagt front fanger laget front fanger topp delen fra 960 under del fra v70 Quote Share this post Link to post Share on other sites
142 preformance 10 Report post Posted July 8, 2009 det var noen bulker som måtte tas. så var det tid for litt fyller så var det tid for litt lakk. når lakkerern skulle legge på flaken så gikk sprøyta i stykker så måtte fikse den lit provosorisk:uhhmmwhat?: ferdig lakket første gang måtte mellom slipe den pga flaksa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
142 preformance 10 Report post Posted July 8, 2009 da var det bare å slipe den ned igjen får mer klar lakk ferdig lakket da var det bare p få den hjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
142 preformance 10 Report post Posted July 8, 2009 da begynte monteringen testet litt foskjelige felger litt for breie blei til at jeg brukte disse i fjor men fant ut at vi måtte ha på superstar hjula det blei til at jeg kortet inn akselen 12 cm for og få di på inn siden av skjermene bak driver å bygger litt sterio nå for tiden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mbc202 10 Report post Posted July 8, 2009 Dæven for en BIL!! *sikle* Quote Share this post Link to post Share on other sites
knixen 10 Report post Posted July 8, 2009 et par cm for lav etter min smak, men utrolig bra bygd!!! Imponerende!!! :volvopower: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted July 8, 2009 Veldig imponerende. Kjempetøff bil! gleder meg til å se videre med stereobygginga:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
merce-123 10 Report post Posted July 9, 2009 så denne bilen på foksrød-treffet.. stemmer det at frontruta var sprukket på den da? utrolig FEIT vogn i hvertfall! Quote Share this post Link to post Share on other sites
142 preformance 10 Report post Posted July 9, 2009 det stemmer det den var sprukket men har byttet den nå da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JoCCe 10 Report post Posted August 16, 2009 Kjempe tøfft prosjekt ;) Ble meeeget bra med superstar hjulene ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted August 19, 2009 Sinnsykt fin bil!!! Personlig så synes jeg bakhjula blei alt for langt innunder bilen, ser ut som en 240, men men :) Noe planer fremover? Quote Share this post Link to post Share on other sites
245tic 10 Report post Posted August 20, 2009 Blitt drit nice den bilen her :). Quote Share this post Link to post Share on other sites
abarth racing 10 Report post Posted August 20, 2009 syns superstar hjula er noe av det råeste du får til volvo;P kul bil å:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
NilsenRacing 10 Report post Posted August 20, 2009 blei jo bra dinne da:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TurboSønn 10 Report post Posted August 20, 2009 STEIKE !!! Rå bil ! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites