Gå til innhold

Kontrollsteder E6-RV3

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg skal ut å kjøre en god tur på E6 fra Oslo og opp til Kolomoen hvor jeg tar RV3 østerdalen oppover før jeg kommer inn igjen på E6 ved ulsberg før jeg rusler oppover til litt nord for Bardufoss.

 

Er det noen som har noen gode tips over steder jeg bør være spes obs hvor det ofte er kontroller eller andre kjiipe steder ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rv 3 er godt kontrolert både av sivil og laser. Er så mange plasser de bruker og stå så det er ikke vits og begynne og ramse opp.. hold deg inna beslags grensa i alle fall..

 

noen utklipp fra østlendingen poltirapport..

 

En UP-patrulje avholdt tirsdag ettermiddag en fartskontroll på riksveg 3 på strekningen mellom Alvdal og Atna. Fem personer fikk førerkortet beslaglagt, den verste råkjøreren ble tatt i 122 kilometer i timen i 80-sonen. I tillegg ble det gitt fire forenklede forelegg for hastighet.

 

Politiet avholdt søndag kveld en fartskontroll på rv 3 i Alvdal. Resultatet av kontrollen ble 7 forenklede forelegg og 7 førerkortbeslag. Høyeste målte hastighet var 138 km/t i en 80-sone.

 

Politiet avholdt i tidsrommet 23.00 - 02.00 natt til torsdag fartskontroll på rv. 3 ved Rustad. Fem førere fikk med seg forenklet forelegg etter fartsovertredelser. Høyeste målte hastighet var 109 km/t. i 80-sone.

 

Politiet avholdt i tidsrommet 00.00 til 02.00 natt til onsdag fartskontroll på rv. 3 / rv. 25 ved Midtskogen utenfor Elverum. Totalt ble 48 kjøretøy kontrollert, av disse holdt kun to for høy fart og fikk dermed forenklet forelegg.

 

En sivil UP-patrulje avholdt fartskontroll på rv. 3 i Stor-Elvdal torsdag kveld. Resultatet ble tre førerkortbeslag. Høyeste målte hastighet var 137 km/t. i 80-sone.

 

I tidsrommet 21.00 til 00.00 onsdag kveld, avholdt to av utrykningspolitiets patruljer kontroll på riksveg 25 ved Midtskogen i Elverum.

Det resulterte i at elleve førere fikk forelegg for høy hastighet. Raskeste sjåfør ble målt til 104 km/t i 70-sonen. En bilfører fikk utstedt forelegg for uregelmessig bruk av mobiltelefon under kjøring, mens en annen fikk gebyr for manglende bruk av bilbelte. To førere fikk forelegg på grunn av diverse lysmangler. En siste sjåfør ble anmeldt for kjøring uten at han hadde gyldig førerkort.

 

http://www.ostlendingen.no/article/20090622/NYHETER/417409234

 

 

 

dette er de som det har vært skrevet i avisa om den siste mnd.. utelukkende på Rv3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elverum - Kvikne er et helvete å kjøre da det er kontroller der nesten hver dag i sommerferien.

 

Er stort sett sivilbiler som går der, laser er det ikke så ofte.

Skal du kjøre gris så kjør så du er i østerdalen etter 02:00, funker for meg iallefall.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår